piątek, 24 marca 2017

213. Chłopięce prace

Dziś dla chłopaków w różnym wieku. Na początek dwie prace na chrzciny.

 


Koleżance urodził się wnuczek i poprosiła mnie o przygotowanie boxa na chrzciny. Z zewnątrz tylko okleiłam go papierem i nie ozdabiałam go bardziej. Do środka wstawiłam kołyskę, wkleiłam zdjęcie patrona i coś na jego temat oraz życzenia.
 
 W kołysce jeszcze posadziłam małego msiaczka - oczywiście niebieskiego.



 W tym samym czasie przygotowywałam jeszcze jedną kartkę na chrzciny dla chłopczyka. Kolorystyka niebieska. W porównaniu z boxem to z kartką jest zdecydowanie mniej roboty - zwłaszcza jak robi się kartkę na wzór takiej, którą już kiedyś się robiło. Wystarczy dobrać papiery i reszta niemal sama się robi.
 Na koniec kartka dla nastolatka, który interesuje się zdalnie sterowanymi samolotami. Podobne kartki już kiedyś robiłam kartki w podobnym stylu czyli jako tło pracy kolarz zdjęć z konkretnym motywem i jeden z motywów - tutaj samolot i kontroler - wydrukowany kilka razy, powycinany i posklejany na kostkach dystansowych
 Dodałam chmurki i trochę kropelek (zrobionych lakierem, który do paznokci już się nie nadaje ale do kartek całkiem całkiem), mogą one imitować krople deszczu lub rosy.


Na koniec kartka dla najstarszego chłopaka. Jako tła użyłam tego samego papieru co w kartce z samolotami. Nie jest ona jakoś przesadnie ozdobna, ale taka miała być.
  

Na dziś tyle. Pozdrawiam i do zobaczenia znowu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP