środa, 5 lipca 2017

216. Dziecięce różności

Cześć! Dziś bierzemy na tapet prace dziecięce. Zostałam poproszona o zrobienie metryczki dla maleńkiej Laury. Pierwszy raz robiłam taką pracę - jakoś do tej pory się nie złożyło.



 Trochę się nakombinowałam: ubranka, napisy, ozdóbki, stópki...



 Na koniec jeszcze raz całość tym razem już w ramce.
 Do tego jeszcze karteczka na chrzciny a nie napisałam, że powyższa ramka była prezentem na chrzciny. Kartka w pudełku z delikatnymi ozdobami w kolorze różowym.

 Podobne kartki już robiłam zarówno w wersji dla chłopców jak i dla dziewczynek. Obrazeczek, który bardzo lubię i trochę ozdóbek - nic szalonego a kartka wychodzi dosyć urocza.

 Teraz zmiana płci i dwie prace dla chłopczyka. Zresztą obie kartki trafiły do małego Mikołaja z okazji jego pierwszych urodzinek. Pierwsza z żyrafką - w tej ponaklejałam na siebie tyle warstw ile chyba jeszcze w żadnej pracy nie miałam.

 Druga niebieska z trampeczkami.

 Na koniec jeszcze modlitwa do Anioła Stróża którą przepisałam dola Mikołaja jako prezent urodzinkowy.
Na dziś tyle - do zobaczenia następnym razem.

1 komentarz

  1. Dla każdego coś dobrego. Wiadomo, że dla dzieci najlepiej sprawdzają sie zabawki jednak:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP