piątek, 27 maja 2011

20. coś nowego

Na początku ostatnia komunijna w tym sezonie. Koleżanka z forum po zobaczeniu moich poprzednich kartek komunijnych podpuściła mnie, że mogła by fajnie taka wyglądać zrobiona w pergaminie. No to zrobiłam. Trochę ciężko się robiło, bo kalka grubsza i mniej przejrzysta, ale wyciągnęłam mój podświetlany pulpit i jakoś poszło.

Druga kartka to kopertówka dla mojej mamy, która wręczyliśmy jej wczoraj z okazji Dnia Matki. Do koperty włożyliśmy bilety na spektakl "NIE TERAZ, KOCHANIE"! Fajna komedia - polecam!
Kopertówkę robiłam pierwszy raz. Fajna zabawa.

5 komentarzy

  1. Piękna ta komunijna, bardzo elegancka.
    A kopertówka jak czekoladka z wanilia i karmelem :) Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. mama musiała być mega szczęśliwa :)bo było o co

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, świetna ta kalkowa z wykrojnika ;-) wiem, wiem robiłaś na pieszo!!!
    Kopertówka i pomysł z biletami rewelka.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP