środa, 9 kwietnia 2014

146. chrzcińy, rocznica i urodziny

No to dziś kolejne prace. W tytule już zdradziłam tematykę, więc bez zbędnego gadania przejdźmy do rzeczy.
Chrzciny. Dla chłopczyka - dwie kartki dla tego samego. Zdjęcia podobne, ale takie dostałam. Kartki kolorystycznie wyszły mi dosyć podobnie.
Pierwsza kartka dla Igorka
i druga kartka dla Igorka
 
 
Nie tak dawno były kartki z Merlinką. Dziś kolejna odsłona, czyli kolejne 60 urodziny. To jeszcze nie koniec kartek z Merlin. Powstała jeszcze jedna na 50 urodziny - tylko muszę zdjęcia od Cioci zgrać, bo ja zapomniałam zrobić. A następna z Merlinką w przygotowaniu.
 
Następną kartkę zrobiłam dla mojej Cioci na urodziny. Ciocia jest rodzinnym ekspertem gotowania i pieczenia, więc pomysł na kartkę narzucił się samoistnie. W ubiegłym roku robiłam podobną tylko kolorystyka była inna.
 
 
No i na koniec kartka na 50 rocznicę ślubu. Skoro ZŁOTE GODY to i kolorystyka pracy musiała być w tym klimacie. Myślę jednak, że udało mi się nie przesadzić ze złotem. Jak widać do złota dobrze pasuje kremowy kolor. Jednak, żeby nie było zbyt mdło, dałam czerwoną bazę i do tego czerwone akcenty na pracy. Nieskromnie powiem, że podoba mi się efekt kńcowy. :)
 
 
 Karteczkę zapakowałam do takiego pudełka.
Na dziś tyle - kolejne fotki czekają na obróbkę. Pozdrawiam wszystkich :-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP