wtorek, 28 lutego 2017

209. Strefa malucha

 Oj nazbierało się  zaległości. Dziś przychodzę do Was z całym zestawem prac dziecięcych. Jakoś tak się złożyło, że wszystkie kartki są dla chłopaków. Na początek box z wózeczkiem w środku.

 
 Do wózeczka włożyłam prezent.
 Do ozdobienia ścianek użyłam wykrojników CottageCutz. No i muszę się Wam przyznać, że kupiłam je bo mi się podobały. Jednak potem jakoś leżały, bo nie chciało mi się tych wszystkich drobnych elementów wycinać i sklejać. Ostatnio odkryłam je na nowo i widzę, że do takich prac świetnie się nadają.
 W tym boxie znowu poszedł w ruch mój segregator z resztkami papierów. Kurcze nie wiem jak to jest - staram się je stale wykorzystywać, ale jakoś nie zauważam żeby ich ubywało -  mnożą się czy jak???



 Kolejna kartka na chrzciny tego samego malucha. No bo znowu tak było, że robiłam kartki dla połowy rodziny... Tym razem dla małego Mikołaja powstał niebiesko-biały parawanik .


 Kolejna kartka powstała przy użyciu moich ukochanych wykrojników firmy MemoryBox. Wykrojniki tej firmy pokochałam od pierwszego wykrojenia i ta miłość nie słabnie od lat.
 Znowu prosta kartka na chrzciny w kolorze niebieskim z dodatkiem bieli i odrobiną srebra.
 Następna biało-niebieska kartka na chrzciny. Ostatnia z serii kartek dla Mikołaja.
 Na koniec kartka dla maleńkiego Wojtusia. Jego babcie poprosiła mnie o zrobienie kartki z trampeczkami.

 z metryczką w środku
Na koniec dla odmiany kartka dla chłopczyka 😉 na chrzciny - delikatna biało-błękitna z wykrojnikami Tattered Lace i Memory Box. Myślę, że wyszło uroczo.
 



Na dziś tyle, kolejne posty niebawem bo siedzę nad obróbką zdjęć a trochę tego jest!!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP