środa, 8 lipca 2015

185. komplety koralikowe

Dziś komplety biżuterii, które powstały na prośbę znajomych. Na początek komplet, który mój kierownik zamówił dla swojej mamy - na Dzień Matki. Dłuższą chwilę się zastanawiał nad tym jakie mają być kolory tej biżuterii... Potem stwierdził - zdaję się na Ciebie, wiem, że cokolwiek zrobisz to będzie ładne. No i tym mnie ujął :-) Zrobiłam srebrny komplet, grafitowe koraliki z szaro-srebrnymi perełkami. Wyszło dosyć elegancko - więc w sam raz dla starszej damy.


Drugi prawie identyczny komplet powstawał długo. Zamówienie zostało złożone po urodzinach mojej cioci (na początku marca). Koleżanka cioci zobaczyła komplet biżuterii jaki moja chrzestna dostała na urodziny i zamarzył jej się podobny. Długo szukałam koralików. Miał być zestaw  butelkowa zieleń i srebro - niestety nie znalazłam tych pierwszych. Przypuszczam, że taki zestaw kolorystyczny mógłby ładnie wyglądać. Później zamawiająca zmieniła zdanie i poprosiła o czarne ze srebrnym. Wreszcie mogłam się zabrać za robotę. Srebrne koraliki w tym komplecie to te same, co w pierwszym komplecie. Zestawienie ich z czernią spowodowało, że wydają się ciemniejsze.


Na koniec kolejny komplet na Dzień Matki. Koleżanka poprosiła o cały zestaw - srebrno-czerwony dla swojej mamy. Perełki są ciut mniejsze jak w dwóch poprzednich kompletach i przez to biżuteria jest jakby słabiej skręcona. Tu dałam jaśniejsze koraliki i dzięki temu cały komplet wyszedł dosyć lekki i delikatny.

Na dziś tyle, choć z biżuterią jeszcze nie kończę, bo następne błyskotki już czekają na pokazanie.
Pozdrawiam

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP