wtorek, 27 września 2011

32. różne okazje

Znowu powstało kilka różności.

Na początek coś, co popełniłam pierwszy raz. Jak to robiłam w sobotę (ponad tydzień temu) to jakoś tak mi się samo dokładało i chyba nawet pasowało, a jak teraz na to patrzę to mam wrażenie bałaganu. Trudno - poszło w świat i koniec marudzenia. Kuzyn nie oponował jak wręczałam, więc OK :-)
Do zestawu dołożyłam oczywiście butelkę i jeszcze TOTKA (nie było wygranej).
Następna kartka to ślubna wykrojnikowo-dziurkaczowa. Czerwono biała - prawie patriotyczna wyszła, ale jakoś takie kolory mi pasowały.
Oczywiście musiałam dorobić kopertę bo kartka wyszła jak zwykle w nietypowym formacie.
No i jeszcze jedno małe zbliżenie na samą kartkę.

Na koniec jeszcze kartka na urodzinki dla małej Moniczki. Miało być różowo i DUUUŻO wszystkiego - chyba się udało. W prawdzie róż nie jest dominujący, ale za to widoczny a dzięki temu kartka nie jest przeróżowiona.
Mała jest fanką zabawek z serii jak na obrazki. Pieskowi trochę "zeszkliłam" oczka dzięki temu bardziej się błyszczą. No i znowu wykorzystałam kwiatuszki które dostałam od Alinki - sama robiła - DZIĘKI jeszcze raz! Do dziewczęcych karteczek świetnie się nadają.
I jeszcze jeden rzut oka tym razem na motylka. :)
To na dziś tyle dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin.

2 komentarze

Popularne posty

TOP