poniedziałek, 23 kwietnia 2012

65. Komunijny czas

Zaproszenia już były teraz czas na kartki komunijne. Kilka już powstało i poszły w świat, następne jeszcze czekają na zrobienie. W tym tygodniu jeszcze koniecznie muszę zrobić 3 prace - jedną kartkę urodzinową i dwie pamiątki komunijne. Pierwszy tydzień mają mam wolny więc zabiorę się wreszcie za rzeczy ze SKRYPTORIUM - taką mam nadzieję :)

Pierwsza kartka dla chłopca - ta pojedzie na komunię do Niemiec.
Do tej wykorzystałam jeden z nowych wykrojników. Muszę przyznać, że bardzo mi się podobają te krzyżyki.
 Tą zrobiłam wzorując się na zaproszeniach, które robiłam miesiąc wcześniej.
 Ta powstała na wzór podobnych, robionych w ubiegłym roku.
 Kolejna z nowym wykrojnikiem - pewnie nie ostatnia. :)
 Jak wiecie fanką różowego nie jestem, ale do tej dla dziewczynki nawet mi spasował.
 

Na dziś tyle, ale kolejne komunijne jeszcze się pojawią - na pewno dwie.

10 komentarzy

  1. Bardzo ciekawe i piękne te komunijne karteczki.Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim skromnym candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są, faktycznie superowe są te wykrojniki - krzyże. Pozdrawiam Cię Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci że ta różowa mimo tego że różowa chyba najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki! Wykrojniki- krzyże są świetne, chyba muszę sobie takie sprawić...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widzę, że nie tylko ja tak mam, że jak ładny wykrojnik u kogoś zobaczę to zaraz na niego choruję ;-P

      Usuń
  5. No, niezła produkcja! Dwie pierwsze wybrałam jako faworytki :) Długo się tej "do Niemiec" przyglądałam, co tam przeplatałaś...

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP