piątek, 3 maja 2013

116. rękodzieło różne formy ma

Dziś rękodzielniczo będzie - jak zazwyczaj u mnie. Jednak poza standardowymi papierkami na koniec coś z innej beczki będzie...
Zanim zaczął się długi weekend powstało kilka kartek, których jeszcze nie miałam okazji wam pokazać. Część będzie dziś, a komunijny hurt następnym razem.
Na początek kartka dla mojego wujka z okazji 85 rocznicy urodzin. Sztalugowa - podobne już robiłam. Ten styl kartek na "donośne rocznice"się podoba. Muszę przyznać, że to dosyć łatwy sposób na zrobienie kartki zarówno dla pani jak i dla pana. Jednak każda z moich kartek jest nieco inna - podobna forma, ale nie ma dwóch identycznych. No a teraz przejdźmy do konkretów.

Kolejną kartką, którą robiłam w tym tygodniu była kartka ślubna. Trochę przy niej poeksperymentowałam. Kolory zdjęcia właściwie zupełnie nie oddają kolorów oryginału - ale tak to jest jak się siedzi po nocach i robi zdjęcia przy sztucznym świetle.
 Kartka zapakowana do pudełka, a wycięte w pudełku okienko podkleiłam folią, na której nakleiłam obrączki. 


No i na koniec to inne rękodzieło, które wykonałam dziś. Od dawna już za mną chodziły dwa przepisy znalezione na blogach które odwiedzam. Pierwszy to przepis Marty z MEIS IDEIS, a drugi to przepis Karoliny z ROBÓTKOWEJ DOLINY. Ciasteczka z przepisu Marty są bardzo dobre i szybciutko się je robi. 
Za to ciasteczka Karoliny są dosyć nietypowe, bo do ich przygotowania potrzebny jest majonez. 
Polecam wypróbowanie obu przepisów - pychotka!! Mój małżonek nie umiał się od nich oderwać. No a moja puszka na ciasteczka dawno nie była taka pełna a duża jest (21x28x10 cm).
Dziewczynom dziękuję za podzielenie się przepisami - zagoszczą na stałe w mojej osobistej "książce kucharskiej" i pewnie jeszcze nie raz będę je robić. Nic zostawiam Was ze słodkościami i idę spać.

Słodkich snów życzę wszystkim. :-*

Popularne posty

TOP