środa, 19 października 2011

34. Robota, robota, robota

Dzieje się dużo. Przede mną dwa kursy z robienia biżuterii a od soboty zaczynam "Studium tworzenia średniowiecznych manuskryptów" - relacja będzie.

No a poza tym powstają kartki maści różnej.

Ślubna - gołębie nie są moim ulubionym motywem na ślub ale myślę, że wyszło OK.
W myśl zasady - NASZ KLIENT NASZ PAN - powstała kartka z gołąbkami. Wzór gołąbków z książki autorstwa Anneke Oostmeijer. Oryginalna ramka była inna - serduszko, ale stwierdziłam że już za dużo serduszek by było jak dla mnie. No to zgapiłam od Dorotki, która też robiła ten wzór właśnie w takiej ramce.
Nieco bliżej
i z kopertą

Dalej w temacie pergaminowym - zakładki. Robione na szybko - teraz bym je zrobiła inaczej, ale cóż poszły w świat.
i całe stadko razem
Na koniec kartka dla znajomego księdza z okazji urodzin
kawałeczek
drugi
i środeczek

Teraz uciekam do domu - PA

7 komentarzy

  1. Aniu, śliczne prace, ciekawa jestem co powstanie po kursach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu fajne prace, koniecznie relacja z manuskryptów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, prace piękne. Bardzo się cieszę, że manuskrypty nie tylko mnie interesują. Ciekawa jestem relacji, ja zaczynam od listopada
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace :)
    Aniu, ja również czekam na relacje z kursów :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu śliczne prace.Powodzenia na kursach,

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu,jestem pod ogromnym wrażeniem twojego bloga i prac które tworzysz.Pozwoliłam sie przykleić do twoich znajomych i wrzuciłam link na swoja stronę.Zapraszam cię również do siebie.
    http://evaart1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Ewuniu - już lecę do Ciebie :-*

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP