środa, 26 października 2011

35. obiecanki cacanki...

...relacja będzie, ale najpierw muszę nadrobić zaległości w pokazywaniu moich prac. Poza tym jakoś te mojej kulfony muszę odpowiednio uwiecznić, by dało się to ludziom pokazać :-P

najpierw pergaminki
Sówka w ramce i zakładka z sówką pojechały na Ukrainę - moje prace rozjeżdżają się po świecie :-) Córka koleżanki jechała na wymianę ze szkoły i Jola poprosiła mnie o coś oryginalnego, a sowa dla uczennicy to coś w sam raz. Mam nadzieję, że się podoba. Sowa z ramki jest projektu mojej koleżanki z forum - Oli Kaczmarek. Prawda, że piękny projekt!
Do kompletu dorobiłam tej sówce koleżankę, żeby za granicami nie było jej smutno. Nawet udało mi się dopasować kolorystycznie. Zakładka z sówką jest projektu drugiej koleżanki z forum - Katarzyny Gargas.
Inna koleżanka z pracy poprosiła mnie o jakiś drobiazg na urodziny dla przyjaciółki. Tak powstała druga zakładka z sówką. Sowy to mądre ptaki więc wszystkim się podobają.

Następne dwie kartki zamówiła u mnie kolejna koleżanka. Znałyśmy się przed laty i ponownie spotkałyśmy się w tym roku na pielgrzymce do Włoch. Obie teraz mieszkamy w jednej dzielnicy więc częściej się spotykamy. :-)
Pierwsza kartka jest na roczek dla chłopczyka. 
Druga kartka z okazji 15 rocznicy ślubu dla rodziców małego solenizanta. Ania podpatrywała mi przez ramię jak robiłam tę kartkę. Dopytywała o różne szczegóły. Muszę powiedzieć, że mi to nie przeszkadzało - trochę jakbym robiła mały instruktarz :-).
Na dziś tyle. Obiecuję, że w następnym poście będzie relacja z nauki średniowiecznej kaligrafii. Powiem tylko, że jestem ZAFASCYNOWANA!! :-)

7 komentarzy

  1. Piękne prace :) szczególnie urzekły mnie pergaminowe sówki, niestety nie zdążyłam zapisać wzoru przed usunięciem forum ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu mam wzorek do sówki w rameczce. Do zakładki nie mam szablonu - robiłam ze zdjęcia zakładki Kasi. Jak chcesz sówkę do ramki to mogę Ci przesłać, ale dopiero jutro, bo szablon mam w domu a nie mam teraz internetu w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. sówki bardzo mi się podobają, tez robiłam i jedne i drugie, a karteczki śliczne, szczególnie Tysonikowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu byłabym Ci bardzo wdzięczna jeśli przesłałabyś mi sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sówka w ramce a zakładeczki miodzio Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP