wtorek, 28 stycznia 2014

138. prezenty były

Zapomniałam się pochwalić prezentami. Prezenty od rodzinki były w dużej mierze praktyczne. Wszystkie bardzo miłe i ładne, ale o  ciuchach i sprzętach przydatnych w gospodarstwie domowym nie będę mówić, bo one "niecraftowe". Był jeden, po którego odpakowaniu, przestałam zwracać uwagę na wszystko wokół. Zaczęłam oglądać i rodzinka powiedziała, że mi zabiorą, bo straciłam kontakt ze światem. Mężuś podarował mi taką książkę.
Jak co roku na moim ulubionym forum mamy naszą wymiankę świąteczną. Każda z osób biorących w niej udział przygotowuje kartkę świąteczną w technice pergaminowej i jakiś przezent zrobiony specjalnie dla osoby, którą dla nas wylosowała "sierotka". Do paczki dorzucamy jeszcze coś słodkiego i jakieś przydasie.
Paczuszkę dla mnie przygotowywała Iwonka. Zobaczcie jakie śliczności dostałam.


Moja paczuszka trafiła do Agaty i specjalnie dla niej przygotowałam taki obrazeczek.


 Z paczuszką do Agatki trafiła taka kartka.
 Lubie taki wymianki - a na kolejną zapisy już trwają.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP