środa, 17 kwietnia 2013

113. ślubne i urodzinowe "bliźniaczki"

W sobotę byłam na urodzinach u mojego chrześniaka i jego młodszego brata. powstały dwie różne kartki na tę okoliczność, a do kartek niemal bliźniacze pudełka. Najpierw kartka dla młodszego z braci.
Do kartki dołączyłam michałki i wszystko razem schowałam w pudełku. 
cały prezent wygląda tak
Starszy z braci czyli mój chrześniak jest już dorosły - stuknęło mu w tym roku 21 lat. No to zawartość paczuszki trochę inna i kartka też inna. Pomysł zaczerpnięty od Nowalinki - zapraszam do niej na obejrzenie oryginału.
zapakowane do pudełka wygląda tak
A tu cały prezent. Jak widać słodycze są inne niż w poprzednim pakuneczku :)
Druga para to kartki ślubne. Podobną robiłam latem ubiegłego roku. Jednej z pań tak się spodobała, że chciała taką samą tylko z innym napisem. Kartkę zamówiła u mnie zaraz po zrobieniu tamtej ale, że wesele w lipcu więc nie śpieszyłam się z realizacją zamówienia. W końcu ją jednak zrobiłam, żeby nie zapomnieć o tym zamówieniu. 
Różnica między tą kartką a tamtą z ubiegłego roku jest taka, że tu dodałam wykrojnikowy motyw obrączek. Do kartki miało być zrobione pudełko. Do jego ozdobienia wykorzystałam nowe wykrojniki - oj bardzo mi się podobają.
Tu mamy cały zestaw. To zdjęcie najlepiej pokazuje prawdziwą kolorystykę pracy. Zdjęcia były robione rano i przez okno wpadało dosyć mocne światło. 
Druga kartka podobna powyższej, ale w innym zestawieniu kolorystycznym. Poprzednia była w kolorach kremowo-bordowo-złotych, ta jest biało czerwona z dodatkiem złota (taka patriotyczna, tylko kolory odwrotnie).
Do tej kartki też było pudełko. Tu również użyłam nowych wykrojników :)
i na koniec cały zestaw razem
Na dziś tyle. Ze zdziwieniem stwierdzam, że jestem na bieżąco z pokazywaniem prac... ciekawe jak długo :)
Dziękuję za komentarze i czekam na następne.


18 komentarzy

  1. Aniu - ale śliczności bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale piękności Aniu pokazałaś, a wykrojniczki cudo, zielona z zazdrości jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Weroniczko. Jeśli chodzi o wykrojniki to powiedz tylko ile i jakie kolory to Ci nakręcę. :)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i pudełeczka!!! Wykrojnik na pierwszej ślubnej też mi się bardzo podoba...nie widziałam takiego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu. Nie wiem dokładnie o który wykrojnik Ci chodzi. Obrączki to Mariane Design, pozostałe to Spellbindersy. Ten na wstążce to taka "klamerka do paska". On zupełnie inaczej wygląda bez wstążki :)

      Usuń
  5. Śliczne ślubne wytwory a pomysł z lornetką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się lornetkowa w końcu to Twój pomysł na kartkę. :)

      Usuń
  6. druga i trzecia karteczka najbardziej mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki! Urodzinowa dla Chrześniaka jest super, fajny pomysł! Ślubne komplety bardzo eleganckie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP