czwartek, 25 kwietnia 2013

115. nietypowe zamówienie

Ostatnio Asia poprosiła mnie o zrobienie kartki na okoliczność ślubu swojej znajomej. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że poprosiła mnie bym wypisała życzenia i wysłała kartkę pod podany adres. Termin realizacji zamówienia był na tyle krótki, że zaistniała obawa, iż kartka nie dotrze do Asi a potem na czas do Młodej Pary. Co było robić - przygotowałam karteczkę i wysłałam w świat. Ciekawa jestem czy zamawiającej się spodoba. 
Dziękuję za komentarze i zapraszam do zostawiania swoich opinii.

18 komentarzy

  1. Aniu kartka jest piękna, do tego wykaligrafowane życzenia... to skarb.
    A swoją drogą, niezmiernie ciekawi mnie ta biała rameczka... ty ten ażur wycięłaś w kartce? Wykrojnikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko - ażurek to wykrojnik - zaszalałam ostatnio i kupiłam sobie taki ładny zestaw :)

      Usuń
  2. Śliczna karteczka, na pewno się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ślicznościowa karteczka i wspaniale wypisane życzenia :) obdarowani powinni być zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu :-* Skoro Wam się podoba to myślę, że Asi też przypadnie do gustu.

      Usuń
  4. Śliczna karteczka, możesz być spokojna na pewno będzie się podobać. Cudny ten wykrojnik właśnie miałam na niego ochotę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu - wykrojnik polecam - ma duże możliwości!

      Usuń
  5. Aniu, cudna karteczka, a do tych kaligrafowanych literek wzdycham od dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alinko - szkoda, że nie mieszkasz bliżej bo bym Cię zabrała na moje zajęcia z kaligrafii.

      Usuń
  6. Aniu, karteczka z życzeniami super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, piękne połączenie z kaligrafią. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu - wiesz jak cenna jest dla mnie Twoja opinia o kaligrafii. :-*

      Usuń
  8. Świetna karteczka, kolorystyka płomienna ale bardzo podoba mi się w takiej kompozycji no i ta kaligrafia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Weroniczko - jak zaczynałam robić tą kartkę to się zastanawiała czy ten zestaw kolorów nie będzie zbyt kontrastowy. Rozważałam użycie kremowego zamiast białego. Ale jakoś to zestawienie kolorystyczne przypadło mi do gustu więc tak zostawiłam.

      Usuń

Popularne posty

TOP