niedziela, 24 lutego 2013

104. urodziny razy 3 i wyróżnienie

Na pierwszy ogień idzie kartka na osiemnaste urodziny dla Mateusza. Miała być stonowana i grzeczna - no grzeczniej już chyba nie można. Szczerze powiem, że sama nie przepadam, za kartkami z jakimiś skąpo ubranymi kobietami itp, więc robienie tej kartki to sama przyjemność. Czytaliście jak pisałam, że kociak lubi mi się wcinać w kadr - tu właśnie widać go w tle.
 Maszyny do szycia nie posiadam, czego bardzo żałuję, więc wszystkie "przeszycia" są namalowane białym żelopisem. Z drugiej strony w moim rękodzielniczym kącie mam dosyć mało miejsca i obawiam się, że maszyna pewnie by już nie weszła.
 Następna kartka jest również urodzinkowa, ale nie wiem na którą rocznicę narodzin. Wiem, że trafiła do dziewczynki. No to zapraszam Państwa na łąkę gdzie suszy się pranie.
 Prawdziwe kolory kartki są gdzieś pomiędzy pierwszą a drugą fotką.
 Na koniec coś co mnie samą zaskoczyło. Dostałam zlecenie na kartkę z wisienkami. Zaczęłam kombinować. No przecież mam wykrojnik z drzewkiem, można na nim powiesić wisienki. Koleżanka, która u mnie zamówiła tą kartkę, podesłała mi obrazek z wisienkami. Wykorzystałam go jako tło kartki. Dodałam kontrastowe motywy z wykrojników. Nie chciałam kartki przeładować, samo drzewko jest mocno "ustrojone", więc reszta kartki bez wodotrysków.
 Przygotowanie i zawieszenie wisienek na drzewku było najżmudniejszą częścią pracy nad tą kartką. Efekt końcowy rekompensuje ilość włożonej pracy.
 Jeszcze jeden wisienkowy element kupiony specjalnie z myślą o tej kartce - akurat była taka zawieszka więc nie mogłam nie kupić. :)
A na koniec pochwalę się. Dostałam wyróżnienie od Ewy. Ewuniu - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :-*
Na czym polega wyróżnienie "Liebster Blog"?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (Informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Z wyróżnieniem jeszcze wiązało się zadanie - trzeba odpowiedzieć na kilka pytań - no to do dzieła.
1. Ulubione zajęcie poza pracą?
   RÓŻNEGO RODZAJU RĘKODZIEŁO, SPACERY Z KIJAMI A OD NIEDAWNA ZABAWA  Z KOCIAKIEM
2. Najpiękniejsze miasto?
    WIELE PIĘKNYCH MIAST JEST NA ŚWIECIE I W POLSCE - NIE POTRAFIĘ WYBRAĆ
3. Czy lubisz zwierzęta w domu?
    BARDZO - MÓJ FUTRZAK WŁAŚNIE ŚPI NA MOIM BIURKU
4. Twój ulubiony kwiat?
    KONWALIA
5. Czy masz w domu rośliny doniczkowe?
    TAK
6. Co cię śmieszy?
    DOBRY ŻART
7. Jaki masz kolor oczu?
    SZARY
8. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje? 
    MACHU PICCHU
9. Twój ulubiony przysmak?
    OJEJ - DŁUUUUGO BY WYMIENIAĆ
10. Jak długo zajmujesz się swoim hobby?
  CHYBA W SZKOLE ŚREDNIEJ BYŁY PIERWSZE ZWIASTUNY MOJEGO OBECNEGO HOBBY - CZYLI JUŻ TROCHĘ BĘDZIE
11. Czy lubisz zabawy np. candy, wyróżnienia, wymianki itp?
      LUBIĘ WYMIANKI - DO CANDY NIE MAM SZCZĘŚCIA

MOJE PYTANIA:
1. Jaką technikę tworzenia prac lubisz najbardziej?
2. Czy było kiedyś coś takiego o czym myślałaś, że to nie dla Ciebie, a po spróbowaniu okazało się, że jednak tak?
3. Kolor, którego najchętniej używasz w pracach?
4. Jakiej techniki najbardziej chciałabyś się nauczyć?
5. Twoje ulubione narzędzie przy Tworzeniu prac?
6. Potrzeba matką wynalazków - jakie narzędzie zrobiłaś sobie sama?
7. O jakim narzędziu do pracy marzysz?
8. W jaki sposób najlepiej odpoczywasz?
9. Książka czy film?
10. Spacer czy przejażdżka rowerem?
11. Muzyka czy cisza?

A wyróżnienia razem z zaproszeniem do zabawy posyłam do:
Wiem, że nie nominowałam 11 osób, ale kto chce niech się częstuje. 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

16 komentarzy

  1. Karteczki super, każda inna , ale każda ma w sobie to "cuś" :) , ale ta wisienkowa jest wyjątkowa... świetny pomysł dla amatorów wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki...wisienkowa bardzo ciekawa. Widzę, że stojaczek się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydaje się i to bardzo, no i żywo interesuje kota :)

      Usuń
  3. a mnie ta koszula przypadla do gustu, reszta tez bardzo ladna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule to już do mnie przylgnęły na dobre. :)

      Usuń
  4. Aniu, piękne karteczki, ja też zachwycam się wisienkową...
    Dziękuję za wyróżnienie, tyle że nie za bardzo wiem co z nim zrobić :D zielona jestem jak mój blog i trawka na Twojej karteczce z koszula na sznurze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniczko - nie przejmuj się wyróżnieniem - napisze Ci na GG co i jak! Dzięki tej nominacji kilka znajomych osób dowiedziało się, że masz bloga i to był główny cel. :)

      Usuń
  5. Kartki rewelacyjne! Podziwiam Twoją cierpliwość w "ubieraniu" wiśniowego drzewka. Ale efekt jest wspaniały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko - cierpliwości uczyłam się przy kartkach z kalki, a ostatnio przy kaligrafii kontynuuję naukę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Aniu, bardzo ciekawe prace. Koszulowa przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko - to już mierzyć koszulę ;-) Cieszę się, że Ci się podobają moje kartki.

      Usuń
  7. ojejku to drzewko te wisienki jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP