środa, 22 października 2014

165. śluby i rocznice ślubów

Dziś znowu zapraszam na ślubno-rocznicowe klimaty. Latem Ewelinka poprosiła mnie o kartkę na ślub. Miała być w kolorze chabrowym, dla instruktorki fitnessu i trenera piłki nożnej. No powiem, że to było niezłe wyzwanie. Długo się zastanawiałam nad tym jak to wszystko ująć w jednej kartce... Jak myślicie - udało mi się? 


Kolejna kartka, która ostatnio robi furorę wśród moich znajomych. Pierwszy raz zrobiłam ją na ślub siostry i potem posypały się zamówienia. To kolejna wersja tego wzoru.

No ale jak widać, kartka sukienkowa cieszy się niesłabnącą popularnością. Tym razem we fioletach.

Na koniec ślubne jubileusze. Najpierw Srebrne Gody. Lubię zestawienie srebra i odcieni niebieskiego - praca jest wtedy w nieco zimnej tonacji, ale prezentuje się elegancko. Tu poszłam wykrojnikowo.

Ostatnia z kartek jest na dziesiątą rocznicę ślubu. Nieskromnie powiem, że jestem z niej zadowolona - ładnie mi wyszła. Grafiki Ty Wilson`a i wykrojnikowe elementy. 

Na razie temat ślubny mamy zakończony - chociaż zdjęcia dwóch kolejnych kartek czekają na obróbkę.
:-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP