poniedziałek, 20 października 2014

163. pergaminowo

No i znowu mam okrutne tyły w pokazywaniu tego co stworzyłam. Kilka prac kalkowych powstało przez wakacje i po wakacjach, jeszcze nie miałam okazji ich pokazać. Nie robię taki prac tak dużo jak bym chciała, ale są one dosyć czasochłonne i na pewno bardziej wymagajęce niż zwykłe kartki. Na początek ATCiaki na wymianki na moim ulubionym forum.

z kwiatkiem 3D

Paryż, Paryż

Do następnych dwóch prac kilka słów wyjaśnienia. Temat wymiany ATCiakowej był NIE Z TEGO ŚWIATA. Lubię serial o tym samym tytule, więc postanowiłam zrobić mini plakat SUPERNATURAL. W tym filmie dwóch braci razem z przyjaciółmi walczy z potworami i demonami - tacy jakby współcześni wiedźmini ;-)
Nie z tego świata 1
Jednak było mi trochę mało i postanowiłam zrobić drugi ATC. Tym razem przedstawia on wiedźmę. Bo nie wiem czy wiecie, ale lepiej być wiedźmą niż niewiastą. Wiedźma jak sama nazwa wskazuje to ta, która WIE; niewiasta natomiast NIE WIE nic. Moja wiedźma oczywiście jest w towarzystwie swojego kota. <kot> 
 Nie z tego świata 2
Kolejny temat to inicjał. Tym razem zamiast pisać postanowiłam wyciąć. Wypadło mi przygotowanie inicjału dla Marysi dla której już kiedyś komponowałam inicjał, więc chciałam zrobić coś innego. Dla tego literka jest drukowana, ale najpierw siedziałam nad nią trochę w programie graficznym i poprawiałam. potem wydrukowałam i wycięłam. W tło ATCiaka wkomponowałam nożyczki, które przy naszym hobby są nieodłącznym atrybutem każdej z nas. 
 inicjał

Zakładka powstała ho ho ho...przed zjazdem forumowym, który miał miejsce na początku lipca.

O mały włos a zapomniałabym o jeszcze jednej pracy. Kolejna wymiana z forum. Tym razem miał to być notes z elementami kalkowymi. Notesik w pierwotnej wersji był fioletowy. Okleiłam rudym papierem kokosowym, dokleiłam skrawki starej spódnicy, przewiązałam rzemykiem i dodałam kilka ozdóbek. Taki nieduży notesik do damskiej torebki dostała ode mnie Natalia.







 Na dziś tyle zaległości - reszta w przygotowaniu. :-)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP