środa, 28 stycznia 2015

170. grudniowe prezenty

W okolicach świąt Bożego Narodzenia mamy na naszym forum świąteczną wymiankę. W tym roku wylosowano dla mnie Zosię dla której przygotowałam kilka drobiazgów.
świeczniczek

Pomadka do ust. Na jakimś blogu zobaczyłam coś podobnego i strasznie mi się spodobało (niestety nie pamiętam na którym), więc kupiłam pomadkę i obkleiłam sznurkiem. Zosia lubi styl eko.

 Dodatkowo przygotowałam dla niej jeszcze podkładkę pod kubek z inicjałami.


Kolejną drobnostką jaką przygotowałam dla niej były chwosty. Nie miałam akurat na stole takiego obrusu, żebym mogła na nim zademonstrować przeznaczenie tych drobiazgów, więc pokazuję tu na firance.

Do wszystkiego jeszcze była dołączona karteczka. Nieskromnie powiem, że mi się spodobała jak ją zrobiłam.


Dla koleżanek z pracy też zrobiłam świeczniczki.
dla Oli
i do tego bransoletka

Dla Judytki


 i do tego bransoletka
dla mojej fryzjerki Moniki
Zestawy prezentowe, które otrzymała ode mnie część rodziny. W zestawie było limoncello, cytrynka do herbaty i mydełko cytrynowe. Poza mydełkiem i koszyczkiem reszta mojej produkcji.


Cytrynka była jeszcze w różnych innych wariantach: bez niczego, z bransoletkami, ze słodyczami i owocami (dla rodziny mojego chrześniaka). W tym roku przed świętami przerobiłam chyba z 10 kg cytryn, żeby to wszystko przygotować. :) Po przepis na cytrynę i limoncello zapraszam na bloga Małgosi. (Małgosiu - bardzo dziękuję za te przepisy!!) Znajdziecie tam również mnóstwo informacji o Toskanii i nie tylko. Polecam!!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP