środa, 1 lutego 2012

49. dawno nie było kaleczki

Zapomniałam jeszcze Wam pokazać trzech prac z końcówki ubiegłego roku (to już reszta ubiegłorocznych zaległości). Pod koniec roku zrobiłam kilka prac o których zapomniałam. Fotki mam, ale nie od wszystkich - trudno. 
Karteczka urodzinowa powstała dla koleżanki, która urodziła się w wigilię, ale nie jest Ewą. Mamy na forum pergaminart.pl taką akcję, że na urodziny (dla chcących) jedna osoba przygotowuje dla solenizantki kartkę z życzeniami od całego forum. Mnie przypadło w udziale przygotowanie karteczki dla Iwonki. Zrobiłam dla Niej bukiecik kwiatków. :)

Druga praca przedświąteczna była dla Basi - mojej koleżanki z pracy. Może być wykorzystywana jako podkładka pod ulubioną filiżankę, lub spodeczek na drobiazgi. Podobną pracę robiłam dla drugiej koleżanki, ale zapomniałam jej fotnąć. Tak to jest jak się robi za dużo rzeczy na raz jeszcze na szybko :)
Na koniec kartka ślubna dla pary, która w sylwestra brała ślub. Miło mi się robiło tą kartkę, bo to dla szefowej lokalu w którym miałam przyjęcie weselne. :) Ciężko było zrobić zdjęcie, bo jako tła użyłam błyszczącego papieru, a fotka musiała być robiona z błyskiem. Ażurową rameczkę zrobiłam na podstawie projektu Pelargonii. Dzięki Madziu :-* Trochę się przy niej nadłubałam, ale efekt mnie zadowolił.Do kartki wykorzystałam grafikę Ty Wilson'a - czy ja już mówiłam, że uwielbiam tą jego prostą, ale bardzo wymowną kreskę :-D

9 komentarzy

  1. Aniu superowe... fajny pomysł na te podkładki "podkubkowe"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Beatko - te podkładki to taki fajny sposób na drobny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki a podkładki- fajny pomysł.Kiedyś wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wszystkie prace superrr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieską poproszę! :)
    I taką podstawkę! :)
    A Twoja rameczka jest bogatsza niż moja i bardzo ładna. I kartka tez bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP