wtorek, 24 lipca 2012

77. Śluby, śluby, śluby...

Ludzie się żenią i za mąż wychodzą - bywa. Na tą właśnie okoliczność powstało kilka kartek. Pierwszą zamówił mój kolega. Miała być zabawna. Pokazałam mu kilka śmiesznych obrazeczków - wybrał jeden z nich. Kartka wyszła tak:
Miała być duża, bo dużo osób miało się podpisać. Kartka jest formatu A5. Z wszystkimi ozdobnikami, których użyłam nie zmieściła by się do koperty więc dorobiłam pudełko. 
i samo pudełko
Pamiętacie wpis w którym była mowa o przygotowaniach do ślubu, robienie skrzyni, wizytówek i  etykietek? Ten ślub już za nami - odbył się 30 czerwca przy trzydziesto-paro stopniowym upale. W kościele było ładnie - spokojnie i elegancko. Na sali było cudnie - bo była klima :D. Lokal sam w sobie też sympatyczny - położony nad brzegiem Jeziora Paprocańskiego. Jedna ze ścian lokalu to okna z widokiem na jezioro i okolice. Ładny wystrój i dobre jedzenie - miło było. Na ten ślub robiłam 4 kartki. 
Pierwsza z tych kartek to ta, którą Młodej Parze wręczyła moja kochana chrzestna:
Drugą z kartkę wręczał świadek czyli brata Młodego Pana. 

Trzecia kartka była od mamy Młodego Pana - czyli od mojej kochanej cioci. Miała być najładniejsza ze wszystkich - tak sobie ciocia zażyczyła. Nie wiem czy mi się udało, ale wyszła tak:

Na koniec kartka, którą dostali Młodzi od nas. Jak zawsze robiona w ostatniej chwili... ja chyba inaczej nie potrafię. ;-P
Oraz pamiątka którą przygotowałam. 


8 komentarzy

  1. Aniu, karteczki znakomite! Podziwiam Twoją pomysłowość w dopasowywaniu kartek do obdarowanych osób.I zachwycam się rzecz jasna Twoją pamiątką. Czy inicjały malowałaś tuszami? We frakturze doszłaś do perfekcji, super!!!
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu. Inicjał jest malowany tuszami KOH-I-NOR. Kolory mieszałam sama by uzyskać różne odcienie fioletu - mam tylko podstawowe kolory tuszy.

      Usuń
  2. oglądam i jestem pełna podziwu dla twojego zmysłu estetyki kreatywności.
    Skąd czerpiesz te pomysły!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, ale powiem szczerze, że mogła bym o to samo Ciebie zapytać!!

      Usuń
  3. Aniu, karteczki rewelacja, bardzo pomysłowe. Oczywiście najbardziej mi się podoba pierwsza, ze względu na podejście do tematu. Pozdrówki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tego jest, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu to jeszcze nie koniec ślubnych następne 3 kartki, oraz gadżety ślubne niebawem. Pokażę w sobotę bo na sobotni ślub szykuję.

      Usuń

Popularne posty

TOP