środa, 18 lipca 2012

76.Urodziny i nie tylko

Oj straszne zaległości mam!! Czerwiec obfitował w solenizantów i nie tylko. Pod koniec czerwca jeszcze się sypnęły kartki ślubne, ale to już w innym poście zamieszczę. Wróćmy do urodzin. Szczerze powiedziawszy to już nie do końca pamiętam kolejność powstawania kartek. Myślę jednak, że to nie jest aż tak istotne. Pierwsza kartka powstała, bo podobną znalazłam na necie tutaj  i pokazałam ją koleżance, która poprosiła o zrobienie podobnej dla męża.
Miejsce postrzałów wybrała Judytka. 
W środku kartki w miejscach w których "zostało trafione" Judytka wypisała konkretne życzenia, więc to co napisała wie Ona i solenizant.

Następna w kolejce jest kolejna kartka z koszulami. Pelargonia się ze mnie śmieje, że w kartkach koszulowych to już się specjalizuję. :) Może ktoś chętny na kartkę z praniem lub szafą ;-P
Kolejna kartka dla kolegi. Rafał dojeżdża do pracy (w słoneczne dni) na skuterze i lubi też wycieczki rowerowe, więc dla niego przygotowałam taką kartkę. 
Ostatni czerwcowy solenizant - tu nie miałam pomysłu na kartkę. Dostosowałam się do prezentu, którym był ozdobny zestaw do kaligrafii (z lakiem, pieczęcią i piórem z obsadką). Zrobiłam Jego inicjały.
A to już praca z początku lipca. Koleżanka poprosiła o kartkę dla starszego pana, który bardzo lubi rozwiązywać krzyżówki.
Na koniec jedyna w tym zestawieniu kartka dla dziewczyny. Koleżanka od kilku miesięcy uczęszcza na zajęcia ze stepowanie i miałam być na jej pierwszym pokazie, ale z przyczyn ode mnie nie zależnych nie mogłam. Mam nadzieję że jeszcze nie raz będzie występować to zobaczę. Karteczka powstała i została wręczona, a wygląda tak.
Następny wpis będzie o tematyce ślubnej - jak dokończę obróbkę zdjęć :) A jeszcze jedna kartka na tapecie (obecnie w fazie projektowania na kartce papieru :D )


8 komentarzy

  1. Aniu, te kartki są czadowe, niepowtarzalne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki fantastyczne. Super!

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za reodwiedziny :) i zapraszam ponownie. Cieszę się, że kartki się podobają.

      Usuń
  3. Fajna ta z krzyżówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, pomysłowe, oryginalne i bardzo trafione w konkretną okazję kartki :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP