poniedziałek, 13 sierpnia 2012

80. Dla słodkich babeczek...

Dziś kartki dla dwóch kobiet. Pierwsza dla takiej dorosłej kobiety. Trochę poeksperymentowałam z wykrojnikiem MD, muszę jeszcze dopracować metodę. Kartkę ozdobiłam oszczędnie, bo sam papier jest ozdobny. No i po pierwsze nie chciałam go zasłaniać, a po drugie większa ilość dodatków mi jakoś nie pasowała. Postanowiłam nie przesadzać i wyszła taka karteczka. 
Na kilku blogach widziałam takie wycinanie narożnika. Spróbowałam i muszę powiedzieć, że efekt mnie zadowala. Wyszło delikatnie.

Druga kartka dla takiej nieco mniejszej damy na pierwsze urodzinki. Miało być dziecięco i kolorowo. Jak zobaczyłam Kubusia Puchatka z jedynką to doszłam do wniosku, że będzie bardzo pasował do mojej kartki. 
Kubusia pokryłam preparatem Glossy Accents no i Kubuś zrobił się błyszczący. Oczywiście trochę różu musiało być - w końcu to dla dziewczynki. :) Na koniec dodałam jeszcze trochę maleńkich motylków.

Napis został zrobiony ręcznie - moją łapką i piórem kaligraficznym. Do napisu dorzuciłam kilka błyskotek. Razem ze wstążką przeplotłam paseczek różowego błyszczącego papieru.
Na dziś tyle. Dziękuję za odwiedziny i komentarze - zapraszam ponownie :-*

8 komentarzy

  1. Śliczne kartki dla i dużej i dla małej kobietki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE KARTKI,PIEKNE KOLORKI W PIERWSZEJ,A DZIECIĘCA TAKA SŁODKA,POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, fajnie użyłaś wykrojniki MD

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wyszło super - słodkie karteczki dla słodkich babeczek :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP