poniedziałek, 20 maja 2013

118. Komunii ciąg dalszy

Dziś jeszcze kilka kartek komunijnych. Na początek te najprostsze. Jakoś w tym roku mam urodzaj na chłopaków. Na początku była seria dla dziewczynek, ale większość z tej serii była dla jednej dziewczynki - więc się nie liczy. Teraz miałam łatwiej, bo dla różnych osób mogłam zrobić ten sam wzór. Kartka się podobała i jeden kolega nawet zamówił u mnie trzy takie same. 
Prym wiodą wykrojniki z ostatniego zakupu. Brzeg wycięty dziurkaczem MS. Szczerze powiedziawszy to najwięcej roboty było przy wycinaniu brzegu i przewlekaniu wstążki. Takich kartek powstało chyba 5 lub 6 - już się pogubiłam w liczeniu.
Kolejna kartka dla chłopczyka tym razem bardziej "na bogato" z pudełkiem. Zastanawiałam się czy ten granat nie za poważny jak na komunię, ale po prostu mi pasował. Tylko zdjęcia trochę słabe.
Na koniec komunijnych jedna kartka dla dziewczynki. Również w pudełku. Choć nie mówię, że to już koniec komunii - maj jeszcze trwa. Na pewno powstanie jeszcze jedna taka jak pierwsza, ale kto wie, może jeszcze coś... Na wierzch pudełka wykorzystałam obrazek, których sporo mam jeszcze w moich zasobach. Właśnie doszłam do wniosku że muszę zacząć wykorzystywać te obrazki w pracach - bo w domu miejsce zajmują a tak przynajmniej zostaną dobrze spożytkowane. Oczywiście nie wszystkie - bo mam swoje ulubione obrazki, których nie oddam nikomu, ale to już inna historia...
 
 
 
 
 
No i kilka zaległości "niekomunijnych" z tego miesiąca i nie tylko. Najpierw mega zaległa kartka (z marca) Prosta i skromna w formie, ale z błyszczącego papieru co mam nadzieję, dodało jej elegancji.
Kartka urodzinowa dla koleżanki z pracy. Bazę do tej kartki przygotowałam chyba z rok temu, ale nie miałam pomysłu na wykończenie. Pomysł przyszedł jak zaistniała taka potrzeba.
i zbliżenie na środek
Kolejna kartka urodzinowa - tym razem dla mojego naczelnika. W prezencie był sportowy gadżet, więc dostosowałam się do podarunku.
 
Wiadomo maj to miesiąc w którym obchodzimy Dzień Matki. Pierwsza z kartek dla mamy prezentuje się następująco.
 
 
 
Na koniec kartka na chrzciny dla dziewczynki. Koleżanka, która poprosiła mnie o tą kartkę wyszywała obrazek dla małej (chrześniaczki). Wyszywane było to samo zdjęcie, które dostałam do wykorzystania do kartki. Kolory trochę inne były w rzeczywistości - to co wyszło takie żółtawe w rzeczywistości miało kolor łososiowy. Nie mam pojęcia czemu tak na zdjęciach wyszło.
 
 
 
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze.
Na dziś tyle... CDN

10 komentarzy

  1. Ale wysyp prac. Każda inna i każda ma to coś, co ją wyróżnia. Czy ja już mówiłam, że lubię Twoje kartki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu karteczki śliczne... bardzo podoba mi się ten koronkowy komplet wykrojników który użyłaś w kartce dla mamy ... nie spotkałam takiego :) bo pewnie bym sobie przysposobiła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu! Te wykrojniki z kartki dla mamy to SPELLBINDERSy kupione na zamówienie w ScrapCafe. Dokładnie te http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=2440

      Usuń
  4. Aniu, prawdziwa uczta dla oka :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za różnorodność- piękne kartki zrobiłaś! Podoba mi się pomysł ze wstążeczką przeplecioną miedzy dziurkami, na brzegach kartki- fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP