wtorek, 4 lutego 2014

141. zaległości ciąg dalszy...

Chyba ze trzy lata temu byliśmy u znajomych na ślubie. W prezencie dla nich poza kartką przygotowałam obrazek z kalki robiony własnoręcznie. Prezent bardzo się spodobał nie tylko młodej parze, ale również siostrom i mamie młodej pani. No i właśnie ona zamówiła u mnie 5 takich obrazków dla sióstr i mamy. Dokładnych rozmiarów ramek nie pamiętam, ale były większe niż A4.




Poprosiłam Henię, która zamawiał u mnie te prace, by kupiła ramki, bo najlepiej wie co będzie pasowało do wystroju w mieszkaniach jej rodzinki. Muszę przyznać, że dokonała dobrego wyboru. Ramki były proste, ale zarazem eleganckie i bardzo starannie wykonane. Mimo iż trochę u mnie leżały to cały czas pachniały drewnem. W wyborze wzorów miałam zupełną dowolność. Na szczęście każdy obrazek mógł być inny. Pięciu wersji tego samego wzoru to chyba bym nie zdzierżyła. :) Większość z tych wzorów już kiedyś robiłam, ale nigdy nie robiłam tylu prac na raz.
No i na koniec cały zestaw razem z moim futrzastym pomocnikiem.
W grudniu powstała jeszcze jedna kalkowa praca - na wyzwanie z forum pod tytułem GWIAZDKA. Moja gwiazdeczka poleciała do Natalii. Gwiazdka się składa i nie ma problemu, że podczas podróży pocztą może się poniszczyć.
Na koniec jeszcze jedna praca - tym razem już tegoroczna. Koleżanka z forum Ewa - miała urodziny 15 stycznia i mnie w udziale przypadło zrobienie dla Niej kartki z życzeniami.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP