wtorek, 1 lipca 2014

157. urodziny, urodziny, urodziny...

Dziś monotematycznie, bo same urodziny, ale za to różnorodność kształtów i kolorów. Na początek pudełeczko z niespodzianką. Kolory kontrastowe i przyciągające wzrok. Właściwie nie wiem czemu akurat takie, ale spodobało mi się.

 i zaglądamy do środeczka
 Właściwie można zajrzeć jeszcze głębiej, ale zapomniałam zrobić fotkę. Górę tortu się zdejmuje i do środka można włożyć kasę, albo kupon totka czy jakiś bon upominkowy. Tylko trzeba poinformować obdarowanego o takiej możliwości, bo może nie zauważyć.
 tekst podrzuciła mi zamawiająca
 fajne te teksty są
 obrazeczek znalazłam na necie, spodobał mi się i wpasował się w klimat
 Kartka dla pana na okoliczność 50 urodzin.

 i pudełeczko do niej
 Tu była pełna kombinatoryka. Najpierw miałam prezent - to taki drobiazg dla koleżanki z pracy - mydełko kokosowo waniliowe (o ile dobrze pamiętam). Nie miałam małej torebeczki na upominek, więc trzeba było jakoś go opakować. Postanowiłam połączyć kartkę z pakowaniem prezentu. Tło kartki to kartka z odzysku. W pracy któryś z kierowników dostał zaproszenie. Trochę pozmieniałam - dokleiłam taśmę, wykrojnik z napisem, małe przestrzenne motylki i muszę przyznać, że mi pasuje. Wyszła delikatna i radosna.
 rzut oka na środeczek
 mojemu kotkowi chyba też spodobał się zapach mydełka - nie mogłam go odgonić
Następna praca to kartka dla mojej kuzynki. Gosia lubi eksperymenty kulinarne, więc poszłam w tę stronę. A że z niej fajna babka jest to postanowiłam to zaznaczyć. Tym razem również wyszła bardzo radosna praca - no ale taka jest Gosia, nic innego by nie pasowało.
Od koleżanki jakiś czas temu dostałam "komplet" takich łyżeczek dekoracyjnych. Zastanawiałam się jak by to użyć w pracy, no i tu znalazłam pomysł.
 zapakowałam kartkę w takie pudełko
Na dziś tyle. Następne zdjęcia w obróbce. Niebawem ukaże się dosyć obszerny post weselny, a wszystko z powodu ślubu mojej siostry, który odbył się w minioną sobotę. Zabawa była fantastyczna! Wybawiłam się jak już dawno nie.
Ewelinko jak nogi, bo moje jeszcze trochę bolą ;-)
Buziaki dla wszystkich!!!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP