środa, 30 lipca 2014

160. w większości urodzinowo

U mnie jak zwykle zaległości. W czerwcu powstało jeszcze kilka prac, których wcześniej nie pokazywałam. Na początek urodzinowe opakowanie prezentu dla mojej mamusi, która świętowała swoje urodziny 23 czerwca. W środku był wyciskacz do czosnku - zamiast kwiatka. :)

Jak wiadomo 23 czerwca to Dzień Ojca. Dla mojego taty przygotowałam narzędziową karteczkę. Tata popatrzył na kartkę i stwierdził, że te wszystkie narzędzia to on już ma - tylko większe :-D


W czerwcu swoje urodziny obchodzi też Rafał - kolega z pracy. Dla Niego przygotowałam taką kartkę.




Jeśli chodzi o tę kartkę to już bladego pojęcia nie mam dla kogo była - tak to jest jak się nie dokumentuje swoich prac na bieżąco.

Ta kartka jest już z lipca. Chyba nie wymaga dodatkowego opisu dla kogo i na jaką okoliczność jest przeznaczona.
O ostatnią kartkę poprosiła mnie koleżanka z pracy. Kartka na urodziny dla jej chrześniaczki. Wiola poprosiła o kartę z podkową - żeby było coś na szczęście. Zaproponowałam czterolistną koniczynkę zamiast podkowy i Wiola się zgodziła.

do kartki dorobiłam pudełko

No to chyba kartkowo jesteśmy prawie na bieżąco. A nie przepraszam, będzie kolejna serja ślubna, bo od wesela siostry powstało takowych już całkiem sporo.
No to do następnego razu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP