czwartek, 12 lutego 2015

175. urodziny i nie tylko

Na samym początku lutego koleżanka z pracy ma urodziny. Jakiś czas temu spodobała jej się biżuteria, którą ja dostałam od Ewy. Chodzi o taki komplet - dla Judytki zamówiliśmy tylko pierścionek i bransoletkę, bo wisiorków nie nosi. No i później nastąpił problem - jak to zapakować? Po świątecznym pakowaniu prezentów zostało mi jedno pudełko. Pudełko trafiło do mnie też z czymś, to znaczy coś było w nie zapakowane, żeby się nie uszkodziło. Pudełko w kolorze żółtym było - chyba po jakichś perfumach. No cóż damy radę. Judytka lubi fiolet, połączenie tego koloru z żółtym pudełkiem wypadało fajnie. Tylko czy ja będę miała taki żółty kartonik, żeby kartkę do kompletu dorobić?

Okazało się, że nie miałam. Na szczęście jechaliśmy do rodziców a z nimi w jednym domu mieszka moja siostra, która kartoniki różne posiada. Siostra miała odpowiedni żółty. :) Do niego dołożyłam ten sam fiolet. Ukradłam też siostrze kawałek fioletowej wstążki. Dorzuciłam kilka kwiatków, dokleiłam żółtawe perełki i kartka gotowa.


 Jak się patrzy na to zdjęcie to się wydaje, że to z tych samych papierów było zrobione. Prawie idealnie kartonik z kartki pasuje do koloru pudełka. :)
  Jak otworzymy wieczko i zajrzymy do środka to najpierw zobaczymy pierścionek (musiałam go przywiązać, żeby nie uciekł ;-) ).
A pod spodem...
 W któryś dzień zadzwoniła moja chrzestna - ratuj bo potrzebuję kartkę na 50 urodziny dla księdza. Ostatnio była marynarka z koszulą i krawatem na 60, więc czemu by nie mogła być marynarka z koszulą i koloratką na 50.


Na koniec praca przygotowana na wymiankę forumową. Tym razem w "małych formach" był temat "nietypowe święta. Zasada była taka im dziwniejsze święto tym lepiej. Z kalendarza różnych dziwnych świąt wybrałam "Dzień Pac-Mana". Według kalendarza świąt osobliwych ten dzień przypada na 22 maja.  No i dla Ewci przygotowałam taką kartkę. Z tyłu były napisane stosowne życzenia.

 Dodatkowo w ramach prezentu niespodzianki dorzuciłam bransoletkę dostosowaną do tematu  kolorystycznie i nie tylko. Bransoletka wyszła słoneczna i radosna w sam raz na wiosnę i lato.

Dorzuciłam Ewie jeszcze jeden drobiazg - zakładkę z nożyczkami. Do zakładki wykorzystałam te same koraliki, których używałam do bransoletki. Tylko tu dodałam kilka w innym kolorze i rodzaju.


 Na dziś tyle, ale następne prace w przygotowaniu, więc na pewno będzie coś do pooglądania z a jakiś czas. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam znowu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP