wtorek, 25 kwietnia 2017

215. Śluby i urodziny


Dzisiaj prace różnej maści. Na początek zapraszam Was na kawę.


Kartka zrobiona dla koleżanki z okazji urodzin. W prezencie dostała zaparzacz do kawy, więc nie pozostało mi nic innego jak tematycznie dostosować się do prezentu. Tekturkową filiżankę pomalowałam i na górę położyłam glossy dzięki czemu wyglądała prawie jak ceramiczna :)


Kartkę ozdobiłam prawdziwymi ziarenkami kawy i własnoręcznie wykonanym napisem. Trochę różnych papierków, skcapowych zawijasków - wszystko razem posklejać i gotowe.

Następna kartka z filiżanką. Tym razem filiżanka ze spodeczkiem została wycięta wykrojnikiem. Na tło wykorzystałam resztę papieru z motywem pisma i z delikatnymi różowymi kwiatami. Na to nakleiłam złote zawijaski wycięte przy pomocy wykrojnika z mojej ulubionej firmy - Memory Box. do tego napis, kawałek koronki i kartka gotowa.
Jak pewnie już zauważyliście można u mnie znaleźć sporo prac nietypowych i oto kolejna z nich. Kartka ślubna dla pary lubiącej szalone sporty - jakie? to widać na kolarzu który stworzyłam właśnie dla tej pracy.
Napis zrobiony odręcznie, kilka błyskotek, serduszko tekturkowe pomalowane na złoto i pociągnięte glossy. Ot i cała kartka
Kolejna praca również ślubna. Tym razem jednak jest to skrzynka na koperty z życzeniami. Miała być prosta z dodatkami różu - chyba udało mi się spełnić warunki 😉 Miś nie jest częścią dekoracji skrzynki a jedynie modelem pozującym do zdjęcia 😏


Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam znowu 😘

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP