środa, 4 maja 2011

16. dziś urodzinowo

Po świętach zaczął się czas urodzin.
Zieloną karteczkę dostała moja ciocia a było to w pierwszym dniu Świąt Wielkanocnych. To taka kartka z serii tych co "się same robią" - jakoś tak mi fajnie szło i byłam zadowolona z efektu.
Druga urodzinowa w fioletach - jakoś się ten kolor do mnie ostatnio przyczepił choć nie jest to mój ulubiony, ale na kartkach fajnie wychodzi. Karteczka dla koleżanki z pracy.
I na koniec dla dzisiejszego solenizanta czyli dla kolegi-naczelnika :-P Damian jest zapalonym nurkiem. W prezencie dostał od nas album z pięknymi miejscami do nurkowania i kubek z nurkiem, więc postanowiłam grafikę z kubka umieścić też na kartce. Wyszło jak widać - ponoć fajnie, choć ja mam pewien niedosyt...

6 komentarzy

  1. Wszystkie piękne Aniu, lecz najbardziej podoba mi się fioletowa gdyż bardzo lubię kartki w tej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, popatrz a ja nie uwielbiam we ftiletach a ta mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te 'dopasowane' do osoby kartki :) cudne masz ręce :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja fiolety baardzo lubię :) I podoba mi się ta kartka i ta pierwsza, bardzo ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Wam się podobają moje wypociny :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co ty chcesz od tego nurka świetny jest

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP