sobota, 21 maja 2011

18. różne różności

Dziś przegląd różnych stylów i tematów.
Na początek komunijna - zrobiona tydzień temu, ale zapomniałam pokazać. Dla dziewczynki.
Następny w kolejności powstawania był ATC. Powstał na wymianę z forum pergaminart. Tym razem temat był: NIE LUBIĘ. Myślę, że jest na tyle czytelny iz nie potrzebuje dodatkowego komentarza.
Na koniec praca dla znajomej. A właściwie dla jej mamy, która w tym tygodniu skończyła 60. Ten obrazeczek jest zrobiony do ramki, ale ramkę znajoma dobierała sobie sama więc nie wiem jak to finalnie wyglądało. Praca jest większa niż format A5. Mój ulubiony kolor jako tło ale to dla tego, że solenizantka też go bardzo lubi. Za pomoc przy tej pracy szczególne podziękowania należą się Magdzie-Pelargonii. Dzięki Madziu, że byłaś moją muzą. :-)

8 komentarzy

  1. Aniu, wszystkie fajne... ale za urodzinową wielkie brawa, baaaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz trafiłam na Twój blog, piękne prace bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodzinowa kartka podbiła moje serce,też uwielbiam niebieski kolor.Komunijna też bardzo fajna,taka inna

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, Karinko i Beatko - witam na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prace piekne, szczegolnie ta dla mamy

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP