poniedziałek, 21 października 2013

133. śluby i rocznice

Wspominałam ostatnio, że następny wpis będzie o ślubach i rocznicach. Jakoś wrzesień został zdominowany przez ten temat. Choć właściwie nie sam wrzesień, bo te okazje przeciągnęły mi się do połowy października. 
Powstały kolejne kartki z sukienką wstążeczkową.  Tym razem sukienka była żółta - czemu taki kolor? Powiem szczerze, że nie wiem. Jakoś tak mi samo wyszło. Do tego delikatne ozdoby. Przy okazji wykorzystałam nowy wykrojnik (o ten narożny chodzi), bardzo lubię takie zawijaski.
 
 
Na tą samą uroczystość przygotowałam jeszcze jedną kartkę. Obie zamówiła u mnie żona mojego kuzyna. Szli na wesele razem z rodzicami no i potrzebne były dwie kartki. 
Druga była głównie wykrojnikowa w dwóch kolorach ze złotymi dodatkami. Kolory na zdjęciu nie do końca oddają faktyczną kolorystykę kartki, ale ciężko zrobić dobrą fotkę kartce z błyszczącym papierem w pochmurny dzień. Kartka była kremowo-bordowa, przy czym drugi kolor to papier taki metaliczny.
 
 
 
Na inną uroczystość zaślubin była kolejna kartka z suknią ślubną - normalnie hit sezonu. :) Oczywiście wyszedł mi niestandardowy wymiar kartki i musiałam dorobić kopertę.
 
 Teraz przejdźmy do rocznicowych z końcówki września. Najpierw dla pary z dziesięcioletnim stażem. Zrobiłam kartkę w dwóch kolorach - kremowym i srebrnym, ale jakoś tak mi się to nie do końca podobało. Doszłam do wniosku, że skoro na obrazku jest akcent czerwony to pójdę w tym kierunku. Dodałam kilka czerwonych drobiazgów i to zaraz ożywiło pracę.
 
 
 Następna kartka jubileuszowa została zrobiona dla mojego kuzyna i jego małżonki z okazji srebrnych godów. Zdjęcie na kartce takie a nie inne, bo były do tego dopasowane odpowiednie życzenia. Zdjęcia kartki trochę kiepskie - a to dla tego, że znowu zapomniałam zrobić fotki na spokojnie w domu i robiłam je komórką na szybko przed wręczeniem jubilatom.
 

Do kartki dołączony był jeszcze taki obrazek
To jeszcze nie koniec ślubnych wytworków. Następne dwie prace trafiły do tej samej młodej pary. Nie macie już dosyć kartek z wstążeczkową sukienką? Jeśli tak, to bardzo mi przykro bo następną mam w zanadrzu. Na forum w którym czynnie uczestniczę (http://pergaminki.com.pl) dziewczyny się "zaraziły" tym wzorem. Już powstało kilka interpretacji tej kartki. Moja kolejna wersja tego wzoru wygląda tak.
 Tym razem bordowa sukienka, bo takie było życzenie zamawiającej. Jeszcze chwila i te sukienki będę kleiła z zamkniętymi oczami. :-)
 Kolory znowu są przekłamane. To żółte tło było jasnozłote i wyglądało ładniej niż na zdjęciu. No cóż robienie zdjęć wieczorami kończy się właśnie czymś takim.
Dla tej samej pary przygotowałam jeszcze coś. Koleżanka, która szła na to wesele poprosiła mnie o zrobienie exploding box zamiast kartki. Kolory, obrazek i tekst wybrała zamawiająca a ja tylko posklejałam wszystko razem. Końcowy efekt jest taki.
Tu jest kieszonka na bilecik z życzeniami.
 W środku pudełka jest torcik ze ściąganym wieczkiem. To miejsce na prezent i kupony totka.
No to ze ślubnymi i rocznicowymi jestem na bieżąco, ale to nie znaczy, że nadrobiłam wszystkie zaległości. Niebawem następny post z różnościami.
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze. :-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP