środa, 25 czerwca 2014

155. zakładki i inicjały

Jakiś czas temu zrobiłam inicjały dla koleżanki w ramach zabawy "podaj dalej". Marysi się podobało więc jestem MEGA zadowolona.

Zakładeczki były prezentami dla koleżanki z forum. Zostały zrobione na wymianke zakładkową z okazji dnia książki. Przygotowałam dla Kariny aż trzy zakładki. Dwie z kalką i jedną metalową z nożyczkami.





 
 Ostatnią zakładkę zrobiłam dla Pani Weterynarz. Mój sierściuszek bardzo się ostatnio pochorował. Byliśmy częstymi gośćmi u weterynarza. Kotek dostawał kroplówki i zastrzyki.   Na szczęście wszystko się dobrze skończyło - kociak zdrów i łobuzuje jak wcześniej. No i w ramach podziękowania za troskliwą opiekę zrobiłam zakładeczkę dla Pani Weterynarz.


 
Pozdrawiam wszystkich zaglądających - zwłaszcza jak to powiedziała moja siostra na wieczorze panieńskim "cichą wielbicielkę" mojego bloga. Ewelinko - buziaki dla Ciebie :-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP