piątek, 30 maja 2014

154. urodziny i narodziny

Czy ja już mówiłam, że szafy to nie długo z zamkniętymi oczami będę mogła? No to już chyba mogę. :-D Ile ich już powstało to niewiem, ale nadal robią furorę. :-D Chociaż powstało ich już sporo to jednak każda szafa jest inna. No to kolejna szafa, którą zrobiłam na zamówienie koleżanki z pracy. 

Tym razem szafa była w pudełku - akurat nie miałam na stanie żadnej papierowej torebki do przeróbki. 
Druga kartka dla małego faceta. :-P Bardzo małego - niedawno się urodził. Wózek już był wcześnie w wersji różowej. Pozostałe figurki są z nowej foremki. Wprawdzie była ona przeznaczona do wypieków albo odlewy z czekolady (dokładnie nie wiem), ale kto by się tym przejmował. U mnie będzie do masy. Trochę się bałam, że te drobniutkie elementy mi się poprzerywają przy wyciąganiu, ale nie było problemu.
muszę przyznać, że kolorystyka mi fajnie wyszła :)


 No i kolejna kartka dla facecika :) Tym razem trampolki dla Franusia z okazji roczku. Lubię robić te butki - fajnie wyglądają na kartce. Zrobiłam sobie szablon trampeczków, więc tylko odrysowuję i wycinam.


Kartkę włożyłam do pudełeczka. Paski, którymi ozdobiłam pudełko to ścinki papierów, które zawsze zostają przy różnych okołokartkowych pracach. Szkoda mi ich wyrzucać i większość ścinków chomikuję, zwłaszcza te z fajnych papierów. Też tak macie? Jednak jak widać nawet takie paseczki mogą się przydać. Do tego dodałam naklejkę z moim ulubionym misiem i wyszło bardzo dzieciowo.


1 komentarz

  1. Jest ciekawy pomysł na robienie fajnych rzeczy, to i duży popyt. Ludzie kreatywni mają o tyle przewagę, że łączą swoje zainteresowania z finansami i nie są zależni od ogólnego rynku pracy. Szafa i kartki są super :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP