poniedziałek, 17 października 2016

206 różne prace urodzinowe

Dziś hurt urodzinowy dla oby płci. Pierwsza kartka dla kolegi, który dużo jeździ na rowerze.

Druga kartka na 50 urodziny dla Pani. Muszę szczerze przyznać, że poza bazą cała reszta papierków z tej kartki to "resztki". Zawsze zostają ścinki, które szkoda wyrzucać i jak widać nie należy ich wyrzucać, bo można z nich zrobić kartkę.
Powyższa kartka była dodatkiem do prezentu. Jako prezent były "kolorowanki dla dorosłych" i do tego kredki. Pierwotnie miałam w planach zapakować to w taki "sekretarzyk" przenośny. Niestety za późno wpadłam na pomysł i musiałam szukać czegoś w stacjonarnych sklepach.
  Niestety nie było i musiałam kupić zwykłe pudełko. Pomalowałam je na zielono, bo to ulubiony kolor solenizantki. Ozdobiłam je bardzo oszczędnie. Trochę pocieniowałam brzegi, wrzuciłam dwa narożniki i dwa motylki. No i podpisałam pudełko imieniem właścicielki. Napisz zrobiłam tuszem a potem pokryłam go preparatem efekt szkła. 
W środek wrzuciłam napis, który mi bardzo spasował i dorzuciłam trochę kolorowych perełek.
Urodzinowa kartka z motywem z kalki dla koleżanki z forum.
Oj jak się długo nie robi takich prac to się wychodzi z wprawy... Technika nie jest łatwa, ale efektowna jak się ją dobrze opanuje.
Kartka z "listą życzeń" do wyrwania jak z ogłoszeniami o chwilówkach itp. Jednak myślę, że ta wersja jest znacznie przyjemniejsza niż reklama chwilówki.



Kolejna kartka (już nie pamiętam dla kogo), która powstała z resztek. Różnego rodzaju ścinków papieru mam dwa pełne segregatory, więc nie jedną kartkę jeszcze z tego mogę zrobić.
Kartka na osiemnastkę. Kiedyś robiłam podobną z lalką - wersja dla "dziewczynki", tym razem z klockami dla "chłopczyka".

Następna praca też na 18 dla tego samego chłopaka. Tym razem eksploding box z koszulami w prezencie.





Kolejna kartka prezentowa dla mojego kierownika z okazji urodzin.

Następna kartka na urodziny do pracy. Tym razem dla Rafała.
Zakochałam się w guziczkach. Kupiłam ramkę owalną, border i oddzielnie guziczki. Bardzo mi się te motywy podobają. Guziczki pasują do wszystkiego, więc pewnie będą często.
Kolejna kartka poszła gdzieś za granicę (chyba do Francji). Żółte tło w babeczce to biała tektura pomalowana żółtym lakierem do paznokci i posypane mikro kulkami (też do paznokci). Myślę, że wyszło dosyć słodko.

Na dziś tyle. Ostatnio powstaje trochę mniej kartek, więc jest szansa, że nadgonię z zaległościami. Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP