środa, 19 października 2016

207 Kolejne urodzinowe różności

Kartka z kwiatkami. Powiem szczerze, że jakoś te kompozycje kwiatowe mi nie leżą. Czegoś mi w nich brakuje. Jakoś tego nie ogarniam.

Kolejna kartka z resztek. Papier z motywem z kwiatów to reszta papieru do pakowania prezentów. Pozostałe papiery dopasowanych kolorystycznie z różnego rodzaju ścinków.
Kolejna kartka powstała na urodziny dla mojej cioci, która świetnie gotuje i piecze przepyszne torty!
Koleżanka z pracy prosiła znajomych, żeby napisali życzenia dla jej syna Daniela na 15 urodziny. Chciała mu zrobić niespodziankę, życzenia włożyła do osobnych kopert i przekazała swojemu synowi. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła kartki. Chłopak interesuje się sportami związanymi z piłką (najróżniejszą) oraz chrześcijańskim rapem.

Kolejna kartka dla kolejnej mojej cioci.

Pozostałe kartki na różne okazje.


Dwie ostatnie zamówiła u mnie Ciocia dla swoich koleżanek z rocznika.




Na dziś tyle - pozdrawiam wszystkich zaglądających. PA

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP