czwartek, 19 stycznia 2012

47. o domu...

Przed świętami uczestniczyłam w wymianie na moim ulubionym forum pergaminart.pl Przygotowałam niespodziankę dla koleżanki, która w tym roku kupiła dom i jest w trakcie urządzania. Przygotowując dla niej paczuszkę postanowiłam uwzględnić ten fakt. Poza słodyczami i przydasiami Beata dostała ode mnie taki obrazek.
Szukałam czegoś, co by pasowało do nowego domu. Odgrzebałam wszystkie stare zeszytu z przepisywanymi kiedyś wierszami, ale i tak w końcu wiersz znalazłam w necie. Autorką wiersza jest Halina Birenbaum. Obdarowana była zadowolona, ponoć podarek wzruszył ją do łez.

4 komentarze

  1. Aniu, wzruszający podarunek, pięknie napisany :)
    Widać efekty kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak wzruszył do łez, to prawda i ma już od momentu jak otrzymałam go swoje miejsce. Jeszcze raz Aniu dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP