czwartek, 2 marca 2017

210. Okrągłe urodziny i inne okoliczności

Nazbierało mi się trochę prac tworzonych na okrągłe urodziny, więc polecimy kolejną serią. Na początek różowa kartka na 80 - taka prosta.



Kolejna kartka to mega zaległość, bo robiłam ją na urodziny koleżanki, które były na koniec października.

Kartkę włożyłam do pudełka na które przykleiłam gotowe elementy z tekturki. Jednak nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie - tym razem są to półperełki i motylki.
Kolejna kartka była dla pana na 60 urodziny. Jako tła użyłam przecudnej tapety z motywem pisma, którą dostałam od mojej przyjaciółki Kasi. Jest fantastyczna i można ją wykorzystać w każdej kartce. 

Następna kartka była dla mojej cioci. Kwiatki z foamiranu zrobiłam sama. Potem jakoś przestaliśmy się z tą pianka lubić i kolejne próby zabawy w tworzeniem kwiatów były nieudane - niestety tak mi już zostało.
Ostatnia z kartek była dla kolegi, który zakończył pracę w naszej firmie. Od kolegów informatyków wyżebrałam zepsutą klawiaturę z której wyskubałam przyciski

W środku były fajne życzenia wymyślone, przez mojego kierownika:



include < WIN_Pracownicy.h>
main(){
if (WIN_Robota.user=SLAWEK and sysdate=’2017-01-01’)
Then
Robota=new Robota
(
Nazwa = ’Service’,
Stanowisko >= ’Kierownik’,
Pensja = 10101,
Sluzbowe_auto = FastAndGudluking,
               Wspolpracownicy = Sredniodystansowcy,
               Catering = ’Zabka’,
               Atfosmera >= ZaJeFajna,
               Zastepowosc = ‘Niezastapiony’,
                        )
Robota->StatusPracowniczy.Meszczyzni=’PijeNieKabluje’;
Robota->StatusPracowniczy.Kobiety=’AlePrzystojny’;
WIN_Robota->user_status=’ThiIsTheEnd’;
For (i=1; i=WIN_LiczbaPracownikow; 1)
{
                Print(„Wszytkiego Dobrego!\n”)
}
IN_Robota->StatusTowarzyski=’KOLEGA
NieZapomij(WIN_Robota);
Return NieZapomnimy;
}
Karteczkę zapakowałam do pudełka. 

No na dziś chyba wystarczy. Pozdrawiam. 🙂

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP