piątek, 15 kwietnia 2011

12. Dzieje się

Jeśli myślicie, że nic nie robię to jesteście w błędzie. Kartki świąteczne się robią, ale nie wstawiam, żeby niektórym osobom nie psuć niespodzianki. :-)
Dziś chcę Wam pokazać trzy kartki. Dwie pierwsze są dla chłopaków na urodziny - jeden ma 11 lat a drugi 19 (to mój chrześniak). Obaj bracia jadą latem na wycieczkę do Francji - będą zwiedzać Paryż i bawić się w Disneyland'zie. Chyba nie muszę mówić która z kartek dla którego z chłopaków.

Kartka dla Krzysia 

Kartka dla Adasia

Z następną kartką miałam trochę problemów. Przyszedł kolega z pracy i poprosił, żebym mu zrobiła kartkę. Spoko luz. Kartka na urodziny dla kobiety. No to lajtowo już całkiem. :-) No i tu zaczęły się schody. Pani dla której ma być kartka maluje obrazy. Ups... ale jakąś paletę z farbami dam, albo coś - damy radę. To jeszcze nie koniec bo się okazało, że kolega chce by na kartce był obraz Pabla Picassa pt. "Głowa kobiety czytającej" - ups... schody wysokie - spoko... damy radę... panika - MATKO CO JA Z TYM ZROBIĘ!! Ale trzymałam fason i powiedziałam - ZROBIĘ. Zrobiłam - nawet mi się spodobało to wyzwanie. Uruchomiłam swoją własną wewnętrzną burzę mózgu i myślę, że nie przekombinowałam. Powstała kartka 3D. Ten sam obrazek wydrukowałam cztery razy, powycinałam i ponaklejałam na siebie. Koledze się podoba. UFF A efekt mojej pracy wygląda tak.

w zbliżeniu
i jeszcze bliżej


Niestety zdjęcia robiłam późnym wieczorem więc są takie jakie są. No ale inne nie będą, bo dziś kartka idzie dalej.

3 komentarze

  1. Aniu, kartki dla chłopaków fajne... i faktycznie wiadomo, która dla kogo...
    Ale ta na specjalne zamówienie świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Beatko - nieskromnie powiem, że ta na zamówienie też mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe Aniu a z wyzwaniem to dałaś sobie radę na piątkę.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP