wtorek, 10 stycznia 2012

45. Ostatni odcinek

No to dziś kończymy serial świąteczny.
Została mi jeszcze jedna wcześniej nie pokazywana kula. Tym razem niekalkowa, bo już mi czasu brakło na dłubanie gwiazdek.

Najlepsze zostawiłam na sam koniec. :)
Najpierw dwie kartki, które robiłam z jakichś kartek które zostały z poprzednich sezonów.

Następne dwie kartki są w moich ulubionych kolorach. Granatowa powstała jakoś tak sama i podoba mi się :P
Kartka z aniołkiem to był eksperyment. Powstała na zamówienie mojego chrześniaka i była przeznaczona dla Jego dziewczyny. Ponieważ już wiem, że ona lubi niebieski to postanowiłam zrobić kartkę w tych kolorach. No i zobaczyłam gdzieś na necie kartkę z koralikami w środku, więc postanowiłam zrobić kartkę z imitacją śniegu, którego u nas w tym sezonie jak na lekarstwo. Tak powstała niebieska kartka z aniołkiem.
Tyle jeśli chodzi o wytworki świąteczne. Będą jeszcze zaległości z końcówki ubiegłego roku, ale już nie będę was zanudzać około świątecznymi pracami. :-*

1 komentarz

Popularne posty

TOP