czwartek, 1 marca 2012

53. Trochę kolorów na pochmurne dni.

Za oknem znowu szarości. Mgła zaległa i nie chce sobie iść. Postanowiłam trochę pokolorować mojego bloga pokazując Wam zestaw kartek różnych. Kartki pokazane poniżej miały wchodzić w skład urodzinowego pakietu dla pewnej osoby. Bo wiecie jak to jest - "za pięć dwunasta" dzwoni do mnie i prosi ZRÓB MI KARTKĘ. Zrobienie owej kartki to zasadniczo nie problem - większy jest zawsze z dostarczeniem. Postanowiłam zrobić pakiet kartek z kopertami na wzór niegdysiejszych papierów listowych. I takowy pakiet miałam wręczyć pewnej osobie na urodziny. Część kartek już miałam zrobione (7 z zaplanowanych 10). Niestety się rozeszły bo stale ktoś potrzebował. No i to są właśnie te co się rozeszły.

 

Ostatnia kartka nie jest z urodzinowego pakietu. Ta kartka powstała specjalnie na urodziny mojego kuzyna. Ale powiem wam, że kartki dla facetów to jest zawsze problem. Najgorzej jak się faceta nie zna. Bo jak się zna to można się oprzeć na hobby, na tym co lubi... Tak koszula jest neutralna i do każdego faceta pasuje.

4 komentarze

Popularne posty

TOP