poniedziałek, 26 marca 2012

57. Znowu zaległości

Oj ja to chyba nigdy nie mogę być na bieżąco. Powstało kilka kolejnych kartek a ja ciągle nie nadążam z wystawianiem.Kartki pieniężne robią furorę :) Powstały kolejne dwie: szafa i pranie.
Szafa wygląda tak:
uchylamy rąbka tajemnicy:
i już na całego pokazujemy co mamy w środku:
A zanim koszule się włoży do szafy to trzeba najpierw wysuszyć.

Teraz kolejna partia kartek które miały być do urodzinowego pakietu, o którym wspominałam kilka postów wcześniej. Chciałam zrobić 10 kartek w tym pakiecie, ale za każdym razem udaje mi się dojść do ośmiu a potem się rozchodzą. :) Znowu muszę dorobić pięć. W ubiegłym tygodniu w czwartek kolega poprosił o zrobienie kartki na rocznicę ślubu - na piątek. Miałam jednak co innego na tapecie i nie dałam już rady. No to w piątek przyniosłam pakiet urodzinowy do pracy i powiedziałam koledze, by sobie coś wybrał. Potem dokleiłam obrączki i cyferki i była kartka na rocznicę ślubu. 
Kartka urodzinowa, która stała się rocznicową wygląda tak:
Obrączki przykleiłam pod listkiem w prawym dolnym rogu a cyferki w górnym. Zdjęcie robiłam w domu więc końcowego efektu nie widać, ale wyszło OK.

W międzyczasie jak kolega wybierał kartki jeszcze dwie koleżanki zakręciły się koło pudełeczka. W świat poszły kolejne dwie kartki.
czerwona
i fioletowa

Na dziś tyle. Jeszcze kilka mam, ale nie mogę Wam wszystkiego na raz serwować. :-p Ten tydzień będzie gorący - duuużo rzeczy do zrobienia: kartki świąteczne, jajka, zadanie domowe ze Skryptorium, dwie kartki ślubne, urodziny mojego małżonka, zjazd ze Skryptorium w sobotę - dużo, ale jakoś dam radę, mam nadzieję!!

2 komentarze

  1. Pewnie, że dasz radę!
    Ta szafa jest rewelacyjna, i wcale nie dlatego, że taka cenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP