środa, 24 października 2012

88. 2xK - kaligrafia i kalka

Skoro pod poprzednim postem Lidzia dopytywała o kaligrafię to pokażę coś z tej dziedziny. Właśnie mi się przypomniało, że mam jedną pracę, której jeszcze nie pokazywałam. Praca już trochę leciwa, bo powstała na prośbę koleżanki w połowie sierpnia. Poszła w świat i zupełnie o niej zapomniałam. Krój pisma to minuskuła karolińsa. Ten rodzaj pisma nie ma dużych liter. Jest to średniowieczny krój pisma. W okresie kiedy się nim pisało duże litery zaznaczało się po prostu czerwonym kolorem. Dlatego duże litery to moja własna inwencja twórcza dopasowana do kroju pisma.
Druga praca to kartka na wymianę z forum pergaminart  Tytuł pracy był "czas rzeczy poczwórnych" - czyli trzeba było pokazać coś na cztery sposoby. Wymyśliłam, że pokażę H2O.
Tym mokrym akcentem zakończę dzisiejszą notkę. Pozdrawiam :-*

2 komentarze

  1. Aniu, piękna praca i wcale nie taka leciwa,zważywszy zwłaszcza na średniowieczny krój pisma :)))Sprytnie sobie poradziłaś z brakiem dużych liter.
    Dziękuję za wyjaśnienie błysku na kartkach z poprzedniego postu, nabrałam ochoty na spróbowanie czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP