piątek, 26 października 2012

89. urodziny i aniołki

No to ostatni wpis z puli zaległych. Teraz już będę na bieżąco - choć nowe prace jeszcze nie są gotowe - tworzą się. 
Zacznijmy od urodzin. Koleżanka poprosiła mnie o podobna kartkę jak robiłam kiedyś - z facetem przed lustrem (w tym poście). Oj naszukałyśmy się obrazka do tej kartki z koleżanką. Jakoś przy robieniu poprzedniej kartki sobie go nie zapisałam. Mam wrażenie, że do poprzedniej kartki miałam obrazek w lepszej jakości, no ale nie zapisałam więc kicha. Kartka w kolorach niebieskich - bo takie pasują do obrazka. Nowa kartka wygląda tak.
Druga kartka dla kolegi z pracy. Zupełnie nie miałam pomysłu na kartkę - postanowiłam zrobić coś monokolorystycznego. 
Na koniec kartka, którą mój małżonek zamówił u mnie na urodziny koleżanki z pracy. 
Oj jak ja nie lubię wycinania tych drobiazgów z 3D, ale z klejeniem już nie mam problemu :-)
Na tym chciałam zakończyć, ale przypomniało mi się, że przecież w tytule wspomniałam coś o aniołkach. Słowo się rzekło... aniołki będą. Zrobiłam już takich mnóstwo - na pierwszym forumowym zjeździe każda uczestniczka takiego dostała. Jednego z tych dwóch ostatnich dostała Magda, a drugi jeszcze mieszka u mnie. Pewnie i ten gdzieś wyfrunie, a maluchy wyglądają tak.
No i teraz już mogę zakończyć posta, bo jest w nim wszystko co zapowiedziałam. Chociaż tak mnie teraz naszło - może zrobimy mały konkurs. Kto zgadnie autora i tytuł książki na której stoją aniołki ten dostanie jednego z nich (nie pamiętam który kolor mi został :-) ).

8 komentarzy

  1. Bardzo lubię Twoje kartki Aniu... poznałabym je wszędzie.
    A aniołek wisi sobie w moim pokoju na kwiatku i cieszy moje oczy.
    Niech zgadnę jeżeli to ta Magda o której myślę... to fioletowy poleciał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wydawał mi się, że już odpowiadałam Tobie. Nawet wiem co napisałam - a tu nie ma nic. Beatko akurat tym razem nie o tę Magdę chodzi, ale też ją znasz. To Maggi z naszego forum.

      Usuń
  2. Takie proste pytanie!!! Jasne, że Joanna Chmielewska :)
    Aniołka też posiadam :) A karteczki jak zwykle super :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, same śliczności
    Mój aniołek jest cały czas przy komórce od pierwszego zjazdu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko. Jak tak was czytam - to dochodzę do wniosku, że wszyscy mają aniołki. W końcu poznałyśmy się na jednym forum. :)

      Usuń
  4. To ja napiszę :) Tylko nie będę się przelogowywać :D
    To jest "Większy kawałek świata" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołka od Ciebie mam :) A karteczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP