sobota, 6 października 2012

85. Śluby, urodziny, narodziny

U mnie jak zawsze różnorodność kolorów i okazji. Może polećmy według kolejności powstawania. Koleżanka chciała kartkę z gratulacjami z okazji narodzin chłopczyka, ale nie wiedziała czy lepiej z typowymi dodatkami niebieskim czy inaczej. No to zrobiłam dwie i kazałam wybrać. :) Karteczki są dosyć proste, ale to efekt zamierzony - nie chciałam ich przeładować ozdóbkami.
Z zielenią - tu bazę ozdobiłam stempelkami i bezbarwnym pudrem do embossingu.
z niebieskim
Kartka ślubna. Koleżanka powiedziała - zrób podobną jak ta na zdjęciu. No to zrobiłam z taką innowacją, że tekst na kartce nie jest drukowany a pisany odręcznie.  Do takich kartek bardzo się przydają wykrojniki, które sobie kupiłam w ramach prezentu urodzinowego od koleżanek i kolegów z pracy. Można powiedzieć, że za sponsorowali moje hobby :-P Wstążki na kartce i pudełku są identyczne - czego na zdjęciach za bardzo nie widać.
tak wygląda kartka z pudelkiem
a tak samo pudełko
Na koniec kartka którą robiłam dla kolegi z pracy z okazji urodzin. Kolega jest miłośnikiem kotów - więc się dostosowałam z karteczką.
Na dziś tyle - dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i że komentujecie :-*

2 komentarze

  1. Karteczki prześliczne,zwłaszcza rozczula mnie ta z kotkiem.Świetne masz pomysły.A gdzie zaopatrujesz się w takie piękne,niespotykane rameczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinko rameczki mam z wykrojników, które co jakiś czas sobie nabywam - oj zgubny to nałóg, bo strasznie daje po kieszeni. Jednak dzięki temu można na kartkach kombinować i dobierać do woli.

      Usuń

Popularne posty

TOP