poniedziałek, 18 lutego 2013

102. zabawa PODAJ DALEJ


W poprzedniej notce było o moim sierściuchu i on na dwóch fotkach pozował się on z widelcem. To teraz będzie o widelcu, który Kacperek tak ładnie zaprezentował. Opowiem o tym jak do mnie ten widelec trafił. W styczniu brałam udział w zabawie PODAJ DALEJ. Zabawę tą przeprowadziła na swoim blogu Beata. Jako jedna z trzech pierwszych skomentowałam notkę i w ramach nagrody miałam dostać "coś". No i w czwartek (7 lutego) dotarł do mnie widelec ekspozycyjny :). A oto jak go można wykorzystywać.
Kartka na powyższej fotce jest autorstwa Magdy (Pelargonii). Poniżej inny sposób użycia widelca. 
Widelec był zapakowany w śliczne pudełko - jeszcze nie wymyśliłam zastosowania dla niego, ale wszystko w swoim czasie. Poniżej widelec z pudełkiem.
Skoro pokazałam prezent to ogłaszam u mnie zabawę PODAJ DALEJ. A oto zasady:
1. Musisz posiadać blog.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek. Upominek wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taka samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Co będzie upominkiem... a to się jeszcze okaże.

zapraszam do zabawy. 

8 komentarzy

  1. Aniu zabawa bardzo sympatyczna i prezencik fajny taki wielofunkcyjny i pomysłowy :)... a ja mam dla Ciebie wyróżnienie " Liebster Blog " po które zapraszam do mnie :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję - jak tylko zakończę akcję z zabawą PODAJ DALEJ przejdę do Twojej zabawy :)

      Usuń
  2. Witaj Aniu, zabawa którą proponujesz zdopingowała mnie żeby założyć w końcu bloga i nawet napisałam pierwszego posta, więc przyłączam się do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Weroniczko - to muszę teraz coś ładnego dla Ciebie przygotować

      Usuń
    2. o ,to chyba ja też zdążyłam ,ale się cieszę:)

      Usuń
    3. zdążyłaś Marysiu to i dla Ciebie postaram się wykombinować coś wyjątkowego

      Usuń
  3. hm... dopisałabym sie chętnie ale niewiem czy juz czasem nie ma trzech osób :P bardzo lubie tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah i tak na marginesie nie słyszłam o tym że można uczestniczyc tylko 3 razy w tej zabawie bo w końcu osoba bioraca udział dostaje jeden prezent a wysyła trzy :) czyli jesli tylko ma ochote obdarowywac dalej to mysle że ni musi byc tym ograniczona :) pozdrawiam i podziwiam piekne kartki w pozostałych postach !

      Usuń

Popularne posty

TOP