wtorek, 5 lutego 2013

100. ...

Jakoś tak niepostrzeżenie stuknęła nam (mnie i blogowi) 100. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Wiem, wiem gdybym częściej pisała to byłoby więcej, ale przecież nie o to chodzi. 
Dziś kolejne moje wytworki. 
Na początek kartka na urodziny dla mojej cioci. Moja mama zażyczyła sobie podobną jak ta na 70, którą niedawno pokazywałam - no to ja, grzeczne dziecię, zrobiłam podobną. 
 Życzenia wydrukowałam, ale podpisałam naszą ekipę ręcznie.
a tu jeszcze rozłożona 
 Następna karteczka powstała na okoliczność urodzin dla koleżanki z pracy. Dziewczyna lubi kotki więc dostała karteczkę z kociakiem. Koteczka wycięłam z kartki kalendarza, który mam na ten rok - a właściwie z jego okładki. Podoba się Wam, bo mnie kociaczek zauroczył.
 Tu karteczka rozłożona do postawienia.
 Następne w kolejce są dwie kartki emeryckie. Mój tata szedł na imprezę pożegnalną do dwóch kolegów, którzy przechodzą na emeryturę. No i tatuś poprosił, żebym zrobiła dwie kartki podobne do tej, którą  robiłam dla Niego jak przeszedł na emeryturę. Kartka dla taty była tłoczona na kalce i ozdobiona ażurową rameczką. Tu poszłam trochę na łatwiznę. Jeszcze wzmianka o autorce szablonu. Wzorek nie jest mój - jego autorką jest pewna przemiła i bardzo utalentowana osóbka - Sylwia Cieślak. Szablon był przygotowany pod kartkę pergaminkową i oryginał był zrobiony na okoliczność Dnia Babci.




 Na koniec kolejna kartka urodzinowa. Niestety fotki były robione dosyć późno (jak już było ciemno) i na dodatek mój aparat trochę wariował. No i wyszło jak wyszło. Najbardziej zbliżona do oryginału jest ostatnia fotka.


Pozdrawiam cieplutko i słonecznie (czyli zupełnie odwrotnie do obecnej aury)

4 komentarze

  1. Aniu, Twoje karteczki jak zawsze wysmakowane i spersonalizowane. Każdy z obdarowanych może poczuć się doceniony. Mnie oczywiście ręcznie pisane napisy i podpisy szczególnie przypadły do gustu- ale ty moje preferencje doskonale znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki wszystkie na medal ale nie wiem dlaczego te foteliki... może każdej starej babie fotel bujany w głowie, ha, ha.

    a Twoje pismo to już cos wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz z tą starą babą i fotelem to nie wiem, ale taka fajna babcia to się kojarzy w ciepłych papciach na fotelu otulona kocem z robótką w ręce albo czytająca wnukom bajki. Wiesz ja chyba też jestem stara baba, bo taki fotel już od dawna mam (dostałam na komunię bo bardzo chciałam). A jeśli chodzi o moje kartki, które robiłam z fotelikami to wszystkie były dla facetów. :)

      Usuń

Popularne posty

TOP