poniedziałek, 3 czerwca 2013

121. a różne takie

Dzisiaj trochę kaleczki. Na forum pergaminowym mamy taki zwyczaj, że na urodziny każda osoba dostaje kartkę robioną przez kogoś z nasz w imieniu całego forum. Mnie przypadło w udziale robienie kartki dla Magdy. Trochę pokombinowałam. Ramka własnego pomysłu. 
Do kartki dorzuciłam mały prezent. Poznałyśmy się z Magdą na forum, na którym nożyczki to jedno z podstawowych narzędzi więc upominek był z nożyczkami. Oto on.
Na koniec cały komplecik razem.
Dziś tylko tyle - chyba sobie pójdę i coś zrobię... kartkę jakąś, "albocoś" :)
Pozdrawiam Wszystkich :-*

6 komentarzy

  1. Muszę Tobie rzec, że fajnie to wyszło... to może faktycznie zrób albocoś kolejnego co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Może masz rację - to idę...
      Już poszłam.

      Usuń
  2. Ostatnio nie mamy wiele okazji podziwiac na forum Twoich prac, to tym bardziej bylo milo. Bardzo fajnie to wszystko zrobilas,i kartke i maly upominek. Podoba mi sie tak. Ja dolaczam zawsze cos slodkiego, ale tak..... nie pomyslalam. Super pomysl Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i śliczny upominek :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP