środa, 3 lipca 2013

124. Kartki, kartki, kartki...

Różne okazje, różne kolory i różne prace... to po kolei.
Zaległa kartka z maja jeszcze - zrobiłam ją dla mojej kochanej Mamy. Do zrobienia tła wykorzystałam ścinki papierów, które zostały mi przy tworzeniu różnych prac - zawsze mi szkoda tego wszystkiego wyrzucić. Chyba powstanie jeszcze kilka kartek z podobnym tłem, bo ścinków mam całą masę!
serduszko
i różyczki
Oczywiście napis w serduszku robiony ręcznie. 

Koleżanka z pracy poprosiła mnie o zrobienie kartki z konkretnymi obrazkami i konkretnym napisem. Kartka dla małżonka koleżanki. Zastanawiałam się długo - jak trzy różne, nie związane ze sobą obrazki umieścić na jednej kartce. Z pomocą przyszła Magda, która podsunęła mi kursik na zrobienie ciekawej kartki. Dzięki Madziu - na Ciebie zawsze mogę liczyć! Jak robię coś nowego (nie wymyślonego przeze mnie), to długo "wokół tego chodzę" zanim się zabiorę do pracy. Tak było też tym razem. Jednak jak już zaczęłam, to poszło prawie piorunem. Muszę przyznać, że bardzo mi się ta forma kartki podoba. Pewnie jeszcze kiedyś podobną popełnię. 
Jak pociągniemy z boku za kartonik z guziczkiem, to będą się otwierać kolejne obrazeczki - zaraz pokażę jakie. Na tych obrazeczkach pokazane są marzenia do spełnienia (piesek, awans i "zabawka dużego chłopca"). 



Na koniec ta sama kartka z moim futrzastym asystentem
Kolejna kartka z okazji narodzin malucha. Mojemu naczelnikowi urodził się czwarty syn. Kupiliśmy misia (takiego specjalnie szytego z wyhaftowanym imieniem chłopczyka), pieluchy i do tego zrobiłam kartkę.

Na koniec kartka rocznicowa, którą zrobiłam na pierwszą rocznicę ślubu - czyli papierową rocznicę. Kartka dla mojego kuzyna i jego superowej żoneczki (bardzo ich lubię). Wprowadzili się ostatnio do nowego M i  zrobiłam im niespodziankę. Od cioci wzięłam ich nowy adres (bo jeszcze nie byłam na parapetówie) i karteczkę wysłałam pocztą. Było zaskoczenie :) Podobną kartkę już kiedyś robiłam, ale mi się spodobała i postanowiłam znowu wykorzystać motyw.
Na dziś tyle - życzę wszystkim dobrej nocy. Następny post będzie o kartkach urodzinowych - w czerwcu urodzaj mam na takie.

8 komentarzy

  1. Lubię to :) Świetne to zdjęcie cieni na ostatniej. A obrazkową już widziałam :)
    Porteczki dla bobasa słodkie, a kartka dla Mamy - super pomysł na wykorzystanie ścinków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę obrazkową to Ci jeszcze raz dziękuję - koleżanka była zachwycona. Zdjęcie cieni i mnie zachwyciło, więc postanowiłam wykorzystać bo do młodych małżonków mi pasowało. Jeśli chodzi o ścinki to przeplatanka jest i w tej dla mami i w tej na rocznicę ślubu. Fajnie się to plecie.

      Usuń
  2. Aniu, wszystkie są świetne...
    ta dla mamy, za wykorzystanie doskonałe resztek
    ta dla chłopczyka po prostu świetna, i ten smoczek...
    ta ze zdjęciami, rewelacyjnie to wygląda
    a ta na rocznicę, faktycznie ma świetny obrazek...
    Ogólnie wszystkie prace na 6!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak zwykle jest na co popatrzyć i co podziwiać...same oryginalne piękne karteczki... ten obrazek z cieniem i mnie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, same cudeńka, jak zwykle u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP