poniedziałek, 8 lipca 2013

125. urodziny, urodziny...

Nie wiem jak u Was, ale u mnie czerwiec obfituje w urodziny. W rodzinie tylko dwie sztuki (mama i ja), ale w pracy... Nie wszystkie osoby obchodzą w pracy urodziny, ale i tak ty co obchodzą jest sporo. 
Zacznijmy od jedynej koleżanki w tym gronie. Dla Wandzi powstała kartka prosta, ale wydaje mi się, że elegancka - taki był zamiar podczas tworzenia. Muszę powiedzieć, że efekt końcowy bardzo mi się podobał - mimo, że dodatki są różowe (takie moje zboczenie).
Dla kolegi kierownika nie zrobiłam kartki. Bartek w tym roku skończył 44 lata. Jakoś tak nie mogłam nic wymyślić dla Niego na tą okoliczność. Jedyne co mi cały czas chodziło po głowie to cytat z "Dziadów" Adama Mickiewicza - "a imię jego czterdzieści i cztery...". Wręcz nie mogłam się od tego uwolnić. Siadałam do robienia kartki i nic - zupełna pusta i tylko ten cytat. Podzieliłam się tym problemem z moją koleżanką z pacy i ona zażartowała - no to zrób jakiegoś dziada do tego cytatu. W tym momencie coś mnie tchnęło. A może by tak zrobić plakat. No i powstał plakat "Dziadów" Adama Mickiewicza,  gdzie w roli głównej występuje solenizant, data premiery to data jego urodzin, reżyserem jest nasz naczelnik, a w pozostałych rolach są wszyscy składający życzenia. Znalazłam grafikę do tego i poprosiłam koleżankę, która pracuje jako grafik, żeby mi przygotowała z tego plakat. Później wydrukowałam to na formacie A3 i wszyscy złożyli autografy. Niektórzy mój wymysł kwitowali stwierdzeniem - dobrze, że premie za drugi kwartał już podzielił, bo nie wiadomo czy byś się nie pożegnała, a do następnej premii może zapomni. Okazało się, że nie ma obaw - bo obdarowany był zachwycony.

Następny w kolejce był kolega Rafał. W prezencie dostał koszulkę z KOŁEM i opisem tego co we kole jest (koło to znaczy rower w gwarze śląskiej). No to dorobiłam kartkę tematycznie. Tu znowu wykorzystałam jako tło  ścinki pasków. Spodobały mi się te przeplatanki - będzie więcej.
Następna kartka trafiła do kolejnego Bartka, który obchodzi urodziny dzień wcześniej niż ja. Kolega lubi klimaty fantasy i na urodziny dostał od nas książkę mieszczącą się w tej tematyce i kubek z motywem "Gry o tron". Wzięłam motyw z kubka, dodałam swoje trzy grosze i wyszło coś takiego. Oj muszę sobie uzupełnić zapasy kory brzozowej, bo już mi się kończy...
Na koniec jeszcze kartka urodzinowa, którą zrobiłam dla mojej mamy. Mamusia dostała w prezencie fotele ogrodowe (bo chciała), więc wykorzystałam ten motyw na kartce. No i nowe wykrojniki zaprezentowałam. Podobają mi się szalenie - kilka motywów do ewentualnych kartek już mam gotowych - tylko kartek jeszcze do nich nie dorobiłam. Na dzień dobry kartka dla mamy.
Na dziś tyle i to będzie koniec zaległości czerwcowych. Dziękuję, za wszystkie komentarze i zapraszam do kolejnych wizyt.

1 komentarz

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP