środa, 15 lipca 2015

189. różne okazje

  Dziś zbiór okazji różnych. Na początku "zabawa" z nowym wykrojnikiem. Pierwsza z kartek trafiła do mojej kuzynki na urodziny - razem z tęczowym kompletem biżuterii. Kolorystyka zupełnie nie tęczowa, ale jakoś właśnie tak mi pasowało.


 Druga z kolei kartka była dla pani z przedszkola na zakończenie roku szkolnego.


 Trzecia z kartek z tym samym motywem wykrojnikowych trafiła dla mojej mamuni z okazji Dnia Matki.

Pamiętacie serię kartek z Merlikami z ubiegłego roku? To już przedostatnia jaką mogłam zrobić - kończą mi się merlinkowe foldery 3D. Powiem szczerze, że już nie pamiętam dla kogo ona była - tak to jest jak się zwleka z publikowanie postów na blogu. :)


Kolejną kartkę zamówiła, na urodziny dla swojej przyjaciółki, koleżanka z pracy. Lubię ten rodzaj kartki, bo są one zupełnie inne od reszty.




Na koniec kartka na urodziny jednego z kierowników informatyki, a na jaką uroczystość to chyba widać.

To już prawie koniec zaległości jeszcze tylko jeden post i potem już będą tylko prace z lipca :)
Pozdrawiam wszystkich :-*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP